Site icon מקומונט גבעת שמואל

כתום – פרגולות מעוצבות בהתאמה אישית

ישנם כמה יתרונות מובהקים לפרגולה איכותית ומעוצבת באזורים החיצוניים בבית כמו המרפסת, הגינה או החצר. ראשית, פרגולה איכותית מגדירה את האזור החיצוני ומשמישה אותו לאירוח, לפנאי או לנופש. שנית, פרגולה מעוצבת ויפה יכולה להוסיף ערך לנכס הודות לאטרקטיביות ולפונקציונליות של האזורים החיצוניים שלו. כמו כן, פרגולה גדולה ומתאימה מספקת צל מהשמש והגנה מפני המשקעים בחורף, ומאפשר לבני הבית לבלות בחוץ בכל זמן ובכל עונה. נוסף על כך, פרגולה מעוצבת משפרת את המראה של החצר ואת חזות הבית. היא משתלבת היטב עם צמחיית הגינה ונראית נהדר עם צמחים מטפסים או שריגי גפנים. כדי ליהנות מכל היתרונות של פרגולה ביתית יפה, מושקעת, חזקה ועמידה, כדאי לעבוד עם חברה שמתמחה בעיצוב פרגולות ובהתקנתן, כי רק כך תוכלו להבטיח שהמבנה החיצוני שהוספתם למרפסת, לגינה או לחצר הוא איכותי, פונקציונלי ואסתטי העונה על שעונה על כל הצרכים שלכם ועומד בכל תקנות הבנייה. חברה כמו כתום – אומנות הפרגולות, יכולה להציע לכם את  המומחיות, הניסיון והציוד הנדרשים לעיצוב פרגולות, לבנייתן ולהתקנתן. שמם של אומני הפרגולות של כתום הולך לפניהם ומבטיח לכם אספקה מהירה, חומרי גלם איכותיים, עמידות, שימושיות ויופי לצד שירות לקוחות מעולה. אז למה ללכת על פרגולות מעוצבות בהתאמה אישית של כתום? הינה כל הסיבות לכך.

צילום: איתי סיקולסקי

להכיר מקרוב את רזי אומנות הפרגולות

אולי אתם לא יודעים את זה, אבל בניית פרגולה היא אומנות הדורשת מיומנות, ניסיון ומקצועיות. למה? משום שהיא כרוכה בתכנון מבנה ארעי שמחזיק מעמד שנים רבות והוא לא רק פונקציונלי אלא גם אסתטי. הינה כמה מרזי אומנות הפרגולות של כתום:

בניית פרגולה מצריכה שילוב של כישורי עיצוב, הנדסה ובנייה שרק אנשי המקצוע המיומנים של כתום יכולים לספק. אם תזמינו פרגולות מעוצבות בהתאמה אישית מאומני הפרגולות של כתום, תקבלו מבנה עמיד, איכותי שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי ויישמר לאורך שנים רבות.

אז למה לסגור עם כתום?

כי שלושים שנות אומנות של פרגולות מדברות בעד עצמן, וכך גם הפרגולות שלנו. רוצים לשפר את חזות הבית וליהנות מפרגולה יפהפייה, יוקרתית ואיכותית? דברו איתנו. הפרגולה החדשה שלכם בדרך אליכם.