Site icon מקומונט גבעת שמואל

כ-1500 משתתפים בפתיחת אירועי הקיץ בגבעת שמואל

אירועי הקיץ בגבעה נפתחו השבוע כשהם כוללים מגוון אירועים חינמיים לצד פעילויות חינוכיות.

הילדים והורים נהנו מהפנינג אופניים שכלל שיעור עיוני ושיעור מעשי באופניים במגרש מסומן ומתומרר. לימוד חוקי התנועה הרלוונטים: חשיבות הקסדה ושיפור המיומנות ברכיבה על אופניים. 

הילדים הסתובבו בתחנות ההפעלה השונות: תקינות אופניים, חידון, רכיבה מעשית ואופניים עיוני. הפעלת הילדים נעשתה בשיתוף משטרת ישראל, רס"מ צביקה בוכמן השוטר הקהילתי ואנשי המשמר האזרחי המקומי שגייסו תושבים ואורחים לשורות המתנדבים.   

השנה נוספו מספר חידושים ואטרקציות להפקת אירועי הקיץ הזוכים להיענות רבה. נבחרה השחקנית / זמרת עינת שושני שמלווה את אירועי הקיץ: בשירה, ריקוד משחק הפעלה והנחיה. שושני מגלמת את דמותה של "דינה דין דן דון" אליה מצטרפים בריקוד בנות הג'אז בהדרכתה של אידית סולטני. עינת מופיעה במהלך כל אירועי הקיץ ומשמשת מעבר למשחק ולשירה גם כמנחה לאירועים והמופעים השונים של האירועים.

זאת ועוד, השנה הוצבה ניידת דם של מגן דוד אדום שעמדה לרשות התושבים שרצו לתרום דם. 

בתחום ההסברתי, שולבו סלוגנים מטעם משרד התחבורה מטה בטיחות בשילוט לאירועי הקיץ.

עינת שושני, אלו היא כוכבת הילדים "דינה דין דן דון" הזמינה את ראש העיר לפתוח את הערב: "אנו עושים מאמצים רבים על מנת להעניק לתושבי גבעת שמואל מגוון רחב של אירועי תרבות לשעות הפנאי לאורך כל השנה וגם במהלך הקיץ" מציין ראש העיר בן ארי: "אירועי הקיץ שנפתחו השבוע הן עדות להצלחה הגדולה שלהם הם זוכים בקרב הציבור בגבעת שמואל. אני מזמין את הציבור – ילדים, נוער ומבוגרים, לפעילות הקיץ שנקיים בחודש אוגוסט".

מ"מ ראש העיר, מר אברהם גולדברג הצטרף לברכות ואיחל לילדים ולהורים הנאה רבה ממופעים והאירועים שעוד נכונו להם במהלך השבועיים הבאים.

בתום הברכות, צפה הקהל הרב בחמשת חברי הקרקס האפריקאי שהדהימו את הצופים במגוון אטרקציות מדהימות מאפריקה הרחוקה – פירמידות אנושיות, לימבו עם אש, קפיצות חבלים.

אח"כ התקיים המופע המרכזי בניצוחו של הזמר המוכשר עמירן דביר ולהקתו שארחו את שימי תבורי, ירמי קפלן וישי לפידות  בערב מיוחד שהופק לאירועי הקיץ של גבעת שמואל.

על ניצוח מלאכת ארגון והפקת אירועי הקיץ אחראית עיריית גבעת שמואל בניצוחם של אייל ג'ורג, מנהל מחלקת תרבות ואירועים ומירב בורשטיין דוברת העירייה בשיתוף מחלקת רישוי עסקים, ההנדסה, הבטחון, הפיקוח התברואה, משטרת ישראל ומתנדבי המשמר האזרחי.