Site icon מקומונט גבעת שמואל

כ-450 בני נוער יצאו למחנה קיץ ביער בראשית

"הקיץ הינה תקופה בה אתם יוצאים לחופשה ממושכת, לאחר שנת לימודים אינטנסיביים בהם השקעתם ממרצכם למען השגיות והצלחה בלימודים. השנה לראשונה יזמנו את פרויקט 'מחנות הקיץ' שהתקיימו במסגרת מועדוני הנוער: 'קריית אלון', ו'אילנוער'. מחנה הקיץ העניק לכם, בני הנוער התנסות בחיים חברתיים ועצמאיים בטבע, ואשר במסגרתו עברתם הרפתקאות, ירכשו חברים, הכרתם את הארץ וצברתם חוויות בלתי נשכחות" כך פתח ראש העיר, זמיר בן ארי את טקס הסיום של מחנה הקיץ הראשון בגבעה שהתקיים השנה ביער בראשית, בו השתתפו כ-450 בני נוער, מגילאי כתות ד' ועד י"ב, ממועדוני הנוער העירוניים. עוד הוסיף בן ארי כי "אנו נמשיך את המסורת הזו שבה התחלנו עוד שנים רבות".

סמו יצחק, מנהל המתנ"ס שיבח את מנהלי המועדונים על הארגון בהפקת המחנה שהיה מוצלח, פורה ומהנה, והודה להורים על העזרה והפרגון.

בתום הטקס הוענקו מגני הוקרה והערכה למנהלי המועדונים והרכזים: הגב' ענבל ממן – מנהלת מועדון "קריית אלון" וליאור סייגון מנהל מועדון "אילנוער" ולרכזי 2 המועדונים: נגה וליאור. כמו כן הוכרזו הזוכים בתחרויות השונות וחולקו פרסים למצטיינים.

מנהלי המועדונים הודו לראש העיר על הסיוע והיוזמה בקיום מחנה קיץ ולכל צוות המתנ"ס על הסיוע והתמיכה. "אין ספק כי היה זה מחנה קיץ מושקע ומוצלח אנו תקווה כי מחנה הקיץ יתקיים גם בשנים הבאות".

למחנה יצאו שני מועדוני הנוער "קריית אלון" ו"אילנוער", כתות ח'-י"ב הוו את חלוץ המחנה שיצא ב-15/7/08 והקים את כל המתקנים המחנאיים וקלט את החניכים כתות ד'-ז'.

החניכים עברו פעילות חברתית מגוונת וקיבלו אחריות על פעילותו השוטפת של המחנה, המועדונים לקחו חלק בתחרות בנייה מחנאית והתנסו בחיים בטבע, בנוסף עסקו החניכים בפעילות נושא המחנה שהיה 60 שנה למדינת ישראל. מחנה הקיץ המוצלח נתן למועדוני הנוער ההזדמנות לחשוף את פעילותם החינוכית והמבורכת לכלל ילדי גבעת שמואל וגם לאלו שאינם רשומים למועדונים.