Site icon מקומונט גבעת שמואל

לאחר ניתוח החלפת ברך – מה חשוב שתדעו?

עברתם לאחרונה ניתוח להחלפת ברך, או שאולי אתם מתכננים לעבור ניתוח מעין זה בקרוב, וכעת אתם רוצים לקבל מידע על כל מה שחשוב לדעת אחרי התהליך, ועל זכויות לאחר ניתוח החלפת ברך? בכל מקרה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר זה נבין כל מה שחשוב לדעת בנושא.

זכויות לאחר ניתוח החלפת ברך

להלן הדברים העיקריים על זכויות לאחר ניתוח החלפת ברך:

אחוזי נכות לאחר ניתוח החלפת ברך

אם עברתם ניתוח להחלפת ברך או ירך, או שאולי אתם שוקלים או מתכננים לעבור ניתוח כזה בקרוב, אתם ודאי יודעים כבר שכנראה תהיו זכאים לאחוזי נכות, שיכולים להעניק לכם כל מיני הטבות והקלות. וסביר להניח שאתם רוצים לדעת כמה אחוזי נכות בדיוק אפשר לקבל על זה, ולכן על כך נדבר כעת.

ברוב המקרים, מי שעובר ניתוח החלפת ברך, זכאי לאחוזי נכות הנעים בין 50% ל-100%. למשל, אם מדובר בהחלפה חוזרת של אותו מפרק, תקבלו 50% נכות, ואילו על החלפת ארבעה מפרקים אפשר לקבל 100% נכות. אחוזי הנכות שאפשר לקבל אחרי ניתוח החלפת ברך, תלויים בכל מיני פרמטרים, כמו רמת התפקוד של המטופל, ומספר המפרקים שהוחלפו.

תמונה: canva

 

תג חנייה לנכה

במידה ודרגת הנכות שלכם היא 60% או יותר, ותנועתכם בדרכים בלי רכב עשויה לערער את מצבכם הבריאותי, או שיש לכם אחוזי נכות ואתם זקוקים לרכב בתור אמצעי תנועה בעקבות נכות או לקות כלשהי ברגליים, אז יש סיכוי שאתם יכולים לקבל תו חנייה לנכה. תו זה יכול מאוד להקל עליכם, ולכן, אם אתם אחרי ניתוח החלפת ברך, בהחלט כדאי לכם לברר האם אתם זכאים לתו חנייה לנכה.

מה עוד חשוב לדעת על ניתוח החלפת ברך?

במידה ואתם כרגע עוד לפני הניתוח, ואתם רוצים שניתוח החלפת הברך יעשה על צידו הטוב ביותר, אז חשוב שתבחרו לעשות את הניתוח רק במקום מוביל בתחום, שמבצע את הניתוח תוך שימוש בטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש. וזאת שכן זהו אינו עניין של מה בכך, אלא מדובר בגוף, בבריאות ובחיים שלכם. ולכן, חשוב לבחור לעשות את הניתוח רק במקום שאתם יכולים לסמוך עליו, בכך שרופאיו יבצעו הניתוח בשיטות הכי מתקדמות, בטוחות ומוצלחות.

אז אם גם אתם מחפשים מידע על ניתוח החלפת ברך בשיטה המובילה כיום – הגיע הזמן שתכירו את ניתוחי החלפת הברכיים באמצעות רובוט ה- ™Mako. מדובר בטכנולוגיה הכי מתקדמת ובטיחותית שיש, אשר במסגרתה הרובוט החדשני מסייע לרופאים המנתחים לבצע את עבודתם במהלך הניתוח באופן הרבה יותר מדויק ומקצועי, מאשר מסוגלות לעשות ידיהם ועיניהם האנושיות של הרופאים לבדם, ללא הסיוע של הרובוט.