Site icon מקומונט גבעת שמואל

לא כולל שירות: בנק הפועלים סוגר את הסניף בגבעת שמואל

הפתעה למאות לקוחות בנק הפועלים בגבעת שמואל שקיבלו הבוקר מייל מפתיע ובו הודעה לקונית על סגירת הסניף והעברת החשבון שלהם לסניף בנק הפועלים בכפר גנים, מרחק של 10-15 דקות נסיעה מהגבעה. מבנק הפועלים נמסר: “ללקוחות הסניף ינתן ליווי ותמיכה בכל שלב עד להשלמת המהלך”.

הפתעה חיכתה הבוקר ללקוחות בנק הפועלים מגבעת שמואל כשבהודעה לקונית התבשרו על סגירתו של סניף הבנק ששירת אותם שנים והעברת כל הפעילות, כולל חשבונם האישי, לסניף הבנק בפתח תקווה.

בהודעה שנמסרה ללקוחות מטעם הבנק נכתב כי “במסגרת תהליך ארגון מחדש בסניפי בנק הפועלים, סניף גבעת שמואל שכתובתו רח’ מנחם בגין 38 גבעת שמואל ייסגר, ולכן חשבונך יועבר לסניף כפר גנים שכתובתו רח’ העצמאות 65, פתח תקווה וזאת החל מתאריך 08/11/2021.”

בנוסף נכתב בהודעה כי העברת החשבון תיעשה באופן אוטומטי ורק במידה והלקוח יפעל ליצור קשר עם הבנק תינתן לו האפשרות להעביר את החשבון, שנוהל עד עתה בסניף הקרוב לביתו, לכל סניף אחר. “אנו מטפלים בהעברת חשבונך לסניף זה… אם תרצה לעבור לסניף אחר, נשמח לסייע לך בבחירתו”, כך לשון ההודעה.

סניף בנק הפועלים כפר גנים. צילום: מקומונט גבעת שמואל

לקוח ותיק של הבנק, מיום פתיחתו בגבעת שמואל, שקיבל את ההודעה המפתיעה זעם על השינוי במדיניות השירות בבנק ואמר: “אני מצר על הצעד של בנק הפועלים, הסניף שירת תושבים רבים שעכשיו ייאלצו לכלות את זמנם בפקקים לפתח תקווה לכל צורך פעוט כמו חתימה על מסמך. הבנק מנסה להעביר את פעילותו לסניפים הדיגיטליים בכל מחיר ומפקיר את קהל לקוחותיו המבוגרים.”

לקוח אחר איתו שוחחנו, ובחר גם הוא להישאר בעילום שם, כעס על העובדה שההודעה לא נמסרה ללקוחות הנאמנים באופן אישי יותר. “כשרוצים להציע הלוואות, השקעות או שירותים אחרים ידעו בבנק ליצור קשר אישי עם הלקוח בשיחת טלפון. מדוע בעניין כ”כ חשוב ומשמעותי לשירות שאנחנו מקבלים לא ראו לנכון בבנק הפועלים ליצור איתנו קשר, והסתפקו בהודעה אוטומטית”, תהה לקוח.

מבנק הפועלים נמסר כי בשבוע שעבר החל הבנק לעדכן טלפונית את לקוחותיו בדבר מיזוג הסניף עם סניף כפר גנים, המרוחק כ-4 ק״מ מסניף גבעת שמואל, והוא צפוי להתבצע ב-10.11.2021. “ללקוחות הסניף ינתן ליווי ותמיכה בכל שלב, עד להשלמת המהלך ולשביעות רצונם. סניף כפר גנים, הינו סניף המתמחה בשרות ללקוחות פרטיים. בסביבת סניף גבעת שמואל, יישאר מכשיר בנקט הכולל אפשרות להפקדת שיקים. לרווחת הלקוחות ותושבי השכונה ינתנו שרותי סניף נייד אחת לשבוע, הכוללים שרות בנקאי פרונטלי ושרותי מזומנים.”