Site icon מקומונט גבעת שמואל

לא מפסיקים להתגרד מעקיצות יתוש?

גם אתם לא מפסיקים להתגרד מעקיצות יתוש? אם אתם רוצים להפסיק להיעקץ ולהתגרד, אז לנו יש את הפיתרון למניעת עקיצות ייתוש וגירודים.

נדבר על יתושים והדברה נגדם. כפי שאתם בוודאי יודעים ומכירים, ישנם מגוון פתרונות בכדי להימנע מעקיצות ייתוש טורדניות ומעצבנות כגון: התקנת רשתות, משחות, תרסיסים, נרות, צמידים דוחי יתושים וכמובן קוטלי יתושים.

קוטל יתושים הוא הפתרון הטוב ביותר למניעת עקיצות ייתוש וליתר דיוק עקיצות ייתושה. כו, כן, אתם קוראים נכון. מי שעוקצת אותכם, זו הייתושה (נקבה) ולא הייתוש (זכר). הייתושים לא עוקצים אותנו מאחר והם ניזונים מצוף של פרחים ולא מהדם שלנו. מנגד, הייתושה היא זו שעוקצת אותנו מאחר והיא זקוקה לדם שלנו. בתוך הדם שלנו ישנם חלבונים הדרושים לייתושה על מנת לייצר את הביצים שלה. בכל עקיצה היתושה מסוגלת לשאוב כשישה מ”ג של דם ולאחר מכן מסננת את הרכיבים שאינם חיוניים לה ואוגרת את הערכים מהדם שלנו להם זקוקה. לאחר שהיתושה עוקצת אותנו עליה לנוח יומיים שלושה בכדי לייצר את הביצים ואז מחפשת מאגר מים כדי להטיל את הביצים שלה. לכן, חשוב מאוד שלא להותיר מאגרי מים בסביבתכם, כדי לא לאפשר ליתושה להתרבות בסביבתכם.

הייתושה היא חיה בררנית שבוחרת את מי לעקוץ בעיקר ע”ס הפרמטרים הבאים: חום גוף, הזיעה שאנחנו פולטים, סוג הדם שלנו וכמות הפחמן הדו חמצני שאנו פולטים.

לרב, לאחר שאנו נעקצים אנו סובלים מגירודים, נפיחות, אדמומיות אבל חלקנו גם אלרגיים לעקיצות יתוש ולכן חשוב להימנע מעקיצות ייתוש . הפתרון המומלץ למניעת עקיצות ייתוש, הוא השימוש בקוטל יתושים חשמלי שכן הוא קוטל את הייתוש ולא רק מרחיק אותו ( כמו השימוש במשחות וצמידים). קוטל יתושים מוסקיטו הוא קוטל יתושים חשמלי מומלץ, מאחר ויש לו שנאי איטלקי גדול וחזק . השנאי הוא הלב של המוצר, כמו המנוע של המכונית וכאשר אנו בוחרים קטלן יתושים, חשוב לרכוש קוטל יתושים עם שנאי חזק. אודות לשנאי החזק, קטלן יתושים מסוג מוסקיטו יכול לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים מלבד יתושים כמו: פרפרים, זבובים, ברחשים, חומייני ואפילו דבורים.

המטרה של קוטל יתושים כאמור היא לכידת הייתוש או החרק המעופף בתוך הרשת החשמלית ואז לקטול אותו באופן מיידי.

יחצ

גם לנורה האולטרה סגולה, ישנה חשיבות גדולה ביעילות של קוטל יתושים, שכן תפקידה של הנורה היא למשוך אליה את הייתוש או החרק המעופף. הייתושים נמשכים לאור האולטרא סגול ותפקידה של הנורה היא לפתות את הייתוש או החרק המעופף להתקרב אל הרשת החשמלית. זכרו, הנורה רק מושכת את הייתוש ולא הורגת אותו.

השימוש בקוטל יתושים הוא בטיחותי, אינו מפיץ חומרים רעילים, קל לשימוש, קל לניקוי ותחזוקה והחשוב מכולם, קוטל את הייתושים והייתושות ולא מאפשר להם לעקוץ אתכם.

המאמר בחסות חדשות הרצליה BN