Site icon מקומונט גבעת שמואל

לא נשארים בחוץ

(צילום: עמיעד טאוב)

תסכול. זו כנראה המילה הטובה ביותר לתאר את המצב שבו אתם מגלים שאתם פשוט תקועים מחוץ למשרד, או גרוע מכך – מחוץ לבית. יש לכם עבודה רבה על השולחן ומטלות אינסופיות בבית, סביר להניח שאתם בלחץ של זמן, או לחלופין, עייפים לאחר יום ארוך במשרד. ובכל זאת, הדלת מסרבת להיפתח, והסיבות יכולות להיות רבות ומגוונות: איבדתם את המפתח, שכחתם אותו במקום בלתי ידוע, המנעול נשבר או שהמפתח נתקע בחור המנעול וממאן להסתובב ולעשות את התפקיד היחידי שלו ביקום הזה. אם מדובר במקרה של אובדן מפתח, נסו להיזכר אם יש לכם מפתח רזרבה אצל אחד השכנים או אצל קרוב משפחה. אם לא, רשמו לעצמכם לעשות זאת מחר בבוקר, כדי שבפעם הבאה יהיה לכם פיתרון זמין ונוח. לעומת זאת, אם הבעיה היא טכנית, ככל הנראה אין לכם ברירה אחרת אלא לקרוא לפורץ מנעולים.

מתחילים מחדש

פורץ מנעולים הוא איש המקצוע בשבילכם כאשר אתם נתקלים במקרה שבו יש צורך בהחלפת מערכת הנעילה של הבית או המשרד. מעבר למקרים של אובדן המפתח עשויים להיות מקרים אחרים שבהם נוכחותו של מנעולן היא חיונית. גם אם המפתח בידכם, ייתכן ששיבוש במנעול עצמו מונע או מקשה את היכולת לפתוח את הדלת. המקרה החמור ביותר הוא כמובן מקרה שבו אירעה פריצה אל הדירה, בין אם הפריצה בוצעה באמצעות פגיעה במערכת הנעילה, ובין אם בוצעה דרך החלון או דרך דלת אחורית. במקרים אלה עדיף להיות בטוח מאשר לקחת סיכונים, שכן אין לדעת האם הפורץ הצליח לגנוב מפתח רזרבה ממקום מסתור, לדוגמה. החלפת המנעול והמפתח תעזור לכם לישון טוב יותר בלילה, בוודאי במצב שכזה.

בחירת מנעולן אמין ומקצועי

לפני שאתם מזעיקים את פורץ המנעולים הראשון שמופיע לכם בתוצאות החיפוש בגוגל, בדקו עם המכרים שלכם האם מישהו מכיר מנעולן אמין ומקצועי. המלצות מצד אנשים שאתם מכירים הן חשובות, בוודאי במקרה רגיש שבו אתם נאלצים להחליף את מערכת הנעילה לדירתכם. הבית הוא המקום שבו אתם אמורים להרגיש בטוחים ובו אתם מאחסנים את הציוד היקר שלכם – הן מבחינת ערך כספי והן מבחינת ערך רגשי, ולכן מומלץ שאת העבודה יבצע איש מקצוע אמין שידאג לביטחונכם האישי לפני הכל. אם הכרתם מנעולן כזה, תרשו לנו להציע לכם לשמור את פרטיו בהישג יד כדי שאם חלילה תזדקקו לשירותים אלה בעתיד, תדעו שיש לכם על מי לסמוך בשעת צרה.