Site icon מקומונט גבעת שמואל

לא עוצרים בקורונה: פורום פנויים-פנויות גבעת שמואל חוגג שנה לפעילותו

פורום פנויים פנויות גבעת שמואל חוגג שנה לפעילותו. הפורום, שנוסד בשיתוף פעולה של חבר מועצת העיר עדי גרוס ויו”ר הפורום שמוליק מאירוביץ וזוכה לתמיכה תקציבית של העירייה, התאים את אירועיו בחודשים האחרונים להגבלות הקורונה ויוצא בימים אלו בסדרת הרצאות בנושא זוגיות – בזום.

פורום פנויים פנויות גבעת שמואל המציין בימים אלו שנה לפעילותו, החל בסדרת הרצאות בנושא זוגיות שיינתנו על ידי מיכל וולשטיין, מייסדת מרכז “תובנות” ומאמנת התכנית “מרווקות לנישואין” – כולן ישודרו באופן חופשי בזמן אמת במערכת הזום.

שני המפגשים הראשונים של התוכנית שכבר נערכו עוסקים בנושא “האם אנחנו בררנים מדי – על בירור פנימי צרכים ורצונות”, ו”ככה אני – להתגמש או להיות אני בקשר”. המפגש הבא שייערך ביום חמישי הקרוב יעסוק באחת הבעיות שמעוררות הכי הרבה חיבוטי נפש בקרב רווקים ורווקות ותעסוק במעמד הקשר ובשאלה “איך מעבירים קשר משלב ההתנעה – להילוך גבוה”.

עדי גרוס, חבר מועצת העיר גבעת שמואל והאחראי מטעם העירייה על פעילויות הפורום מספר, “לפני 8 חודשים בדרכי לאחת מפעילויות הפורום באחת השבתות פגשתי את אחת המשתתפות אותה לא הכרתי עד אז באופן עמוק, ודיברנו ושוחחנו… אחרי שיחה ארוכה, אמרתי לה ‘זהו זה, יש לי מישהו בשבילך – במוצאי שבת אני נותן לו את הטלפון שלך!”.

וגרוס ממשיך בהתלהבות והתרגשות, “באותו שלב עוד לא ידעתי לאן זה יילך, וגם אותה אחת היתה סקפטית אבל היום – היום הם מאורסים.”

חברי הפורום בסיור ביפו. צילום: פורום פו”פ גב”ש

“כחבר מועצת עיר אני יושב בוועדות חשובות והנהלת העיר שמחליטה באמת מה יקרה כאן בערינו היפה, אך אנו העירייה היחידה שרואה התושבים הפנויים פנויות ערך ולכן אנו דואגים להן, ועל כך גאוותי”.

במהלך השנה האחרונה של הפעילות, שזוכה לתמיכה קבועה של העירייה והעומד בראשה, ומנוהלת בהתנדבות על ידי שמוליק מאירוביץ העומד כנציג הציבור בראשות הפורום, זכינו לערוך לא מעט אירועים ופעילויות. בין היתר ערכנו סדנאות עם פסיכולוגים
בנושא “האם אנו אשמים ברווקותינו”, “דרכים למציאת בן/ת זוג” ועוד.

בנוסף, גם יצאנו מהשגרה ומארבע הקרירות וערכנו ערבי שירה משותפים, סיור ביפו עם יפעת כלפא וכן שעורי תורה קבועים למעוניינים, מסיבת חנוכה ושלל הרצאות, בין היתר של סיוון רהב מאיר, עדן הראל ועודד מנשה שנתנו הרצאה על זוגיות ומופעי סטנד אפ.

“ועכשיו, למרות הקורונה, אנחנו ממשיכים בעשייה” מבקש להדגיש גרוס בשיחה איתו. “ביום חמישי הקרוב ממשיכים עם סדנת זום עם מיכל וולשטיין וכולם מוזמנים להתחבר ללינק ולהצטרף אלינו לשיחה”

ועוד דבר חשוב לגרוס לבקש גם מאלו שאינם רווקים כבר, “אני מבקש גם מהנשואים, תפיצו את הפעילות החשובה. לצערי תופעת הרווקות המאוחרת היא כבר מגיפה.. ובמגיפה, כבר למדנו, אפשר להילחם רק אם כולם נרתמים למען המטרה”