Site icon מקומונט גבעת שמואל

לא שוכחים: נמשכת המחאה על בזבוז כספי ציבור של ראש העיר

לפני כ-4 חודשים הודיע ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני על החלטתו להתמודד לכנסת בראשות מפלגת הבית היהודי ולהחזיר עטרה ליושנה למפלגה שבעבר היתה סמל למנהיגות הפוליטית של הציונות הדתית. עם הודעתו של ברודני על הריצה לכנסת ציפו תושבים רבים שיעזוב את תפקידו בראשות העיר ויעביר את המושכות לממלא מקום, מאחר וריצה לכנסת והובלת מפלגה הנלחמת על חייה דורשת מטבע הדברים תשומת לב רבה שבוודאי תפגע בזו הדרושה לניהול עיר.

עם סיום הקמפיין הארצי המשותף עם איילת שקד, שהסתיים בקול ענות חלושה ועם תמיכתם של פחות מ-60 אלף בוחרים, חזר ברודני לתפקוד מלא בראשות העיר – אך מתנגדיו לא שוכחים.

צילומים: התקבלו במייל האדום

בחודש האחרון הוצפו לוחות המודעות ותיבות הדואר בגבעת שמואל בפרסומים על בזבוז כספי הציבור לכאורה של ראש העיר, שבזמן שהמשיך לקבל משכורת מלאה מהעירייה הקדיש את עיקר מרצו דווקא לריצתו הפוליטית הפרטית – כולל שימוש בלשכתו ואנשיה, לפחות באופן חלקי.

במודעות, שנתלות ונתלשות, נתלות ונתלשות וחוזר חלילה בחודש האחרון כותבים התושבים כי “ברודני חייב לציבור 350,000 ₪”, ואנחנו נוסיף – לכאורה, ושתושבי גבעת שמואל “מפסיקים להיות פראיירים”.

למקומונט גבעת שמואל נודע שמי שתומך ומלווה את מחאת התושבים הוא חבר מועצת העיר רו”ח גל לנצ’נר שבחודשים האחרונים הביע בפומבי את כעסו על ה”משחק הכפול”, לדבריו, של ראש העיר – “שאחרי 14 שנים בתפקיד כבר התעייף ומאס בתפקידו ומחפש אפיקי קידום מחוץ לעיר, אותה הוא שם רק במקום השני, או גרוע יותר, בסדר העדיפויות שלו”.