Site icon מקומונט גבעת שמואל

להפוך את הבית לארמון – איך עושים את זה?

שיפוצים בגבעת שמואל. תמונה: יח"צ

הבית הוא המקום בו אנו צריכים להרגיש את התחושה הנוחה ביותר. כל אחד מאיתנו שחוזר מיום עבודה לחוץ רוצה לנחות בבית ולהרגיש תחושה נוחה, בטוחה ומפנקת. שיפוץ הבית במידה שמתאימה היא דרך נהדרת להחזיר לנו תחושה טובה יותר. אנשים רבים חושבים מיד על מכירת הדירה ורכישת דירה חדשה, שזאת אמנם גם אופציה, אבל גם בבית בנוי וקיים יש לא מעט מה מלעשות כדי להחזיר את התחושה הטובה. אפילו שיפוץ חלקי יכול לעשות זאת אך שלא לדבר על שיפוץ כללי בו מחליטים על שינויים מהותיים במבנה הדירה, מבצעים הרחבות בהתאם לאפשרויות, מרצפים מחדש, עושים חיפוי לקירות ו/ או צביעה מחודשת. עדיין שיפוץ בסדר גודל כזה יהיה נוח ופחות מסורבל מאשר מכירה וקניה. חברת TOMI היא חברת בניה, שיפוצים וניהול פרויקטים אשר הניסיון והמקצועיות הרבה שלה מבטיחים תוצאות מצוינות.

גם בית פרטי צריך שיפוץ

כשחושבים על בית פרטי עולה מיד תמונה של ארמון מפואר, אך הדבר לא חייב להיות כך. ישנם בתים פרטיים שנבנו לפני שנים, ונכון- אמנם אין שכנים שחולקים את המבנה אך הבית עצמו יכול להיות עם תכנון ועיצוב מיושנים, מערכת אינסטלציה שלא הוחלפה שנים, מערכת חשמל שאינה מספיקה לצרכים של היום ועוד. אין ספק ששיפוץ בית פרטי דורש התארגנות, תכנון מדויק של מה לשנות ואיך. היתרון של בית פרטי הוא אפשרויות רבות יותר לשינויים מבניים ותכנון מחדש בגלל שאין מגבלה של דירות שכנות: דירות סמוכות, מעל או מתחת, אך עדיין חשוב שהכל יהיה מתוכנן היטב. עבודה עם חברת בניה מנוסה המתמחה בשיפוץ בתים פרטיים ונמצאת בקשר עם גורמים מקצועיים מתחום ההנדסה והאדריכלות היא הצעד החשוב ביותר.

צעדים קטנים שעושים שינוי גדול

אמנם בשיפוץ כולל מתקבל השינוי המהותי ביותר אך לא תמיד חייבים שינוי דרסטי כדי להרגיש תחושת רעננות וחידוש בבית. אם בסה”כ הבית משרת אתכם היטב אך אתם רוצים שינויים קלים שיתנו הרגשה של חידוש, גם עבודות קוסמטיות כמו עבודות צבע יכולות להספיק. צביעת הבית כולו בצבע חדש תוך טיפול בקירות במקומות הנדרשים תענה לגמרי על הצורך. עם צביעה חדשה אפשר גם לעשות שינויים עיצוביים משמעותיים, למשל לצבוע את אחד מקירות הסלון בצבע חזק ושונה, להפוך אותו לקיר כוח שימשוך את העין. גם חיפוי קיר מעניין יכול לתת את השדרוג המבוקש. המעצבים של TOMI ישמחו לייעץ ולתת רעיונות לעיצוב הבית או החדר בצורה קלילה.