Site icon מקומונט גבעת שמואל

להתנהל נכון מבחינה כלכלית

עורך דין מיסים
Credit: Pixabay.com

עורך דין מיסים הינו חשוב מאין כמוהו לכל עבירות מס מכל סוג שהן, שכן ישנם אנשים אשר נמנעים מלשלם מס הכנסה למדינה וזוהי עבירה חמורה. אדם אשר במזיד, בכוונה להתחמק ממס או לעזור לאדם אחר להתחמק ממס, עבר אחת העבירות המנויות להלן, דינו-מאסר שבע שנים או קנס על פי סעיף 61 א 4 לחוק העונשין ופי שניים מסכום ההכנסה שהעלים, שהתכוון להעלים או שעזר להעלים. כמו כן עבירות מס הינן סבוכות ומורכבות והעונש עליהן חמור במיוחד כמו כן ישנם מספר פרמטרים אשר אין לעשות על פי חוק והם: השמטת הכנסה שצריכה להיות בדו”ח ההכנסות. השתמש במרמה או תחבולה. הציג מסמכים מזויפים לשם הפחתה או ניכוי. הרשה לזייף פנקסי חשבונות או שעשה זאת בעצמו. השיב תשובה שיקרית על שאלות שנשאלו עבורו. כמו כן מצב זה הינו מצריך עורך דין מיסים אשר הינו מיומן בתחום ויעזור לכם כמה שרק אפשר על מנת להוכיח את חפותכם. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיו של MR משרד עורכי דין בראשונה של עורך דין רונה מנשה ועורך דין קובי רון אשר הינם בעלי ניסיון אדיר ומוניטין מרשים בתחום המשפט הפלילי, צווארון לבן, והמשפט האזרחי. כמו כן עו”ד רונן ועו”ד רון ייצגו המון תיקים שחלקם אף מתוקשרים וכן זכו להצלחות רבות בתיקים. הם יספקו עבורכם את השירות הטוב ביותר בתחום וכן גם המקצועי ביותר.

להימנע מהאשמה

בכל מצב בו נפתחת מולכם חקירה אתם תצטרכו לשכור באופן מיידי עורך דין מנוסה אשר ימנע ממכם להגיע למצב שהוגש נגדכם כתב אישום. כמו כן גם לאחר הגשתו של כתב האישום אפשר לבטל אותו בהתאם לנסיבות לשם כך חשוב להיוועץ עם עורך דין מקצועי ומיומן אשר יבין במדויק את אופן המקרה ויבחן אותו על הצורה הטובה ביותר ויספק לכם תמונת מצב בהירה לגבי מצבכם.

לשכור את הטוב ביותר

עורך דין פלילי הינו אדם אשר ייצג אתכם בהליך הפלילי הסבוך והמורכב שכן הליך פלילי הינו שם את הנאשם ואת משפחתו במצב רגיש מאין כמוהו. כמו כן על עורך הדין להיות זמין באופן תמידי ללקוחותיו להבין במדויק במה הנאשם מואשם ואיך אפשר לעזור לו ולחלץ אותו בצורה הטובה ביותר ממצבו הבעייתי. בנוסף חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי אשר הינו בעל ניסיון רב, מוניטין מכובד, וכן אחד שלא מוכן לוותר בשום תיק שלו. לשם כך תוכלו לפנות למשרד עורכי הדין MR בראשותם של עו”ד רונן מנשה שותף מייסד, ועו”ד קובי רון שותף מייסד השניים הינם בעלי ניסיון עשיר שנים בתחום המשפט הפלילי, המשפט האזרחי, וצווארון לבן תוך מוניטין עשיר בתחום וניהול של תיקים סבוכים ומתוקשרים תוך הצלחה רבה בתחום. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 050-6209859 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.