Site icon מקומונט גבעת שמואל

לוחמי גולני זכו בטורניר הכדורסל לזכרו של עופר שרעבי ז”ל

טורניר הכדורסל המסורתי לזכרו של סמ”ר עופר שרעבי ז”ל במלאות 15 שנים לנפילתו, התקיים השבוע במגרש הכדורסל בבית הספר “נריה בגבעת שמואל” ובסיומו ניצחו לוחמי גולני את מפקדיהם. צפו באלבום תמונות מהטורניר.

אחייניתו של עופר ז”ל עם הגביע.צילום דניאל שרעבי

בטורניר נכחו בני משפחת שרעבי, בני -נוער, נציגי יחידת “גולני” בה שירת עופר וחבריו של שרעבי.הגיעו לכבד את זכרו ראש העיר יוסי ברודני חבר המועצה יעקב ויליאן מנהל מחלקת הספורט יצחק סמו ועוד רבים מתושבי העיר.

לפני פתיחת הטורניר המנציח את פועלו וערכיו של שרעבי ז”ל לוחם חטיבת גולני שנהרג בבקעה לפני 15 שנים. נשאו דברים חנן הירשוביץ ממארגני הטורניר שדיבר על הכרותו עם עופר ז”ל, עמיעד טאוב שדיבר על הערכים שייצג עופר כלוחם ומפקד בחטיבת גולני שנפל על הגנת העם כאשר הסתער על מחבלים ואמר:”עופר ז”ל, היה מפקד לוחם וחבר שהלך לעולמו מוקדם מידי בעת שהסתער על מחבלים שתקפו בסיס של גולני.אני שמח ונרגש להשתתף בבטורניר להנצחתו של מי שהוביל מאז היותו נער צעיר גם במגרש הספורטיבי וגם במערכה להגנת העם והארץ.חבל על דאבדין ולא משתכחין”.

ראש העירייה, יוסי ברודני, נשא דברים ואמר: “אין דרך מתאימה יותר להנציח את זכרו כחלק מההנצחה השוטפת של גבעת שמואל לנופליה, שכן רבים ביישוב זכו להכיר את עופר מהשעות שבילו עימו על מגרשי הכדורסל והכדורגל”.

בטורניר השתתפו בני נוער בוגרים וחיילים שהשתתפו במשחקים השונים. בחלקו הראשון של הטורניר שחקו ילדים ונערים מגבעת שמואל ובחלקו השני נערך משחק בין לוחמי חטיבת “גולני” לבין מפקדיהם. החיילים ניצחו את המפקדים בסיום המשחק המותח בנקודה הפרש.

בסיום האירוע חולקו גביעים ומדליות למשתתפים ע”י שושי ויוסי שרעבי הוריו של עופר ובני משפחתו של  שרעבי. האירוע הופק ע”י מתנ”ס מרחב גבעת שמואל, בשיתוף “אליצור גבעת שמואל” בראשות של ציקון הירשוביץ, ומשפחת שרעבי.

טורניר לזכרו של עופר שרעבי ז”ל. צילום דניאל שרעבי
טורניר לזכרו של עופר שרעבי ז”ל. צילום דניאל שרעבי

 

 

 

 

 

 

ילדים ונוער שזכו בטורניר לזכר עופר שרעבי ז”ל
צילום: באדיבות דניאל שרעבי
תלמידי גבעת שמואל שהשתתפו בטורניר לזכר עופר שרעבי ז”ל
צילום:באדיבות דניאל שרעבי

 

 

 

מפקדים ,חיילים ובני משפחתו של עופר שרעבי ז”ל
צילום:באדיבות דניאל שרעב
מפקדים ,חיילים ובני משפחתו של עופר שרעבי ז”ל
צילום:באדיבות דניאל שרעבי
תלמידי גבעת שמואל בטורניר לזכרו של עופר שרעבי ז”ל
צילום: באדיבות דניאל שרעבי