Site icon מקומונט גבעת שמואל

לוח דרושים: לעבוד בלי להשתגע

לא אחת אנו שומעים על הסבל בחיפוש מקום עבודה מתאים. ראשית, חיפוש מקום שיענה על צרכי המחפש, ושנית, החשש וההסתגלות למקום עבודה חדש הכולל תפקיד ואנשים חדשים. נכון שהיום ההיצע הוא רחב, אך עדיין – זה תלוי באדם המחפש ובתכונותיו. האם המחפש הינו אדם שלא מעוניין להתפשר על מקום עבודה או תפקיד, אדם הזקוק למסגרת הקבועה שלו? או האם הוא אדם הנוטה להסתדר בכל מקום ורואה בתהליך זה חוויה ולמידה? מזל שבמאה העשרים ואחת יש מגוון רחב של הצעות ופתרונות למתלבטים.

דרושים

בין אם אלה לוחות דרושים מקוונים או לוחות דרושים בעיתונים ועל לוחות מודעות ברחבי העיר. ניתן למצוא אותם בכל מקום. הביקוש לעבודה אף פעם לא מסתיים. לא פעם מתפנה משרה שווה בתחומים שונים שאינה מתפרסמת ואפשר לשמוע עליה בדרך מקורית כמו מפה לאוזן, או לקבל המלצה דרך חבר משותף העובד בתחום. ישנן משרות המקבלות מענה רק דרך מכרזים, למשל.

Pixabay

דרושים מורים ורופאים

בתחום הסיוע והרפואה דרושים רופאים ואחיות, סייעות ורוקחים. בתחומי החינוך דרושים מורים ומרצים, בגנים דרושים גננת, סייעת ועוד אנשי צוות. במשרדי משפטים דרושים עורכי דין ומשפטנים. למי שמתלבט בתחום ההשכלה, שווה להציץ במודעות דרושים ולראות מה מעניין ולאילו משרות יש ביקוש גבוה מאחרות.

דרוש סיוע

אם בכל זאת מצאתם את עצמכם טובעים בים המשרות ובמודעות שאינן ברורות לכם, ישנם ארגונים ואנשי מקצוע המסייעים בתהליך חיפוש העבודה. בין אם זה לחיילים משוחררים או לאנשים מובטלים. לפעמים העברת שרביט הניהול לגורם אחר תגרום לנו להרגיש בידיים טובות ובראש שקט שמטפלים בנו.

סיכום

למתלבט המתחיל, ישנו סיוע המגיע בצורת אנשי מקצוע או מחשבים מתוכנתים שמתאימים הצעות לפי תכונות ומבחנים שונים. כיום כל תחום מציע אתרים, ארגונים, קבוצות פייסבוק ורשתות חברתיות בהם ניתן למצוא עבודה מפה לאוזן או על פי סקר ניתוח אופי ונתונים. גם לתחום בו המחפש קיבל השכלה יש השפעה רבה על הכיוון העתידי. למעיזים מבניכם אפשר להיות בוס עצמאי ולבטא את חזונכם בצורת עסק פרטי.