Site icon מקומונט גבעת שמואל

לוקרים לבית הספר, לעובדים וללקוחות עסקיים – למי זה מתאים?

pexels

אם חשבתם שלוקרים זה דבר שניתן למצוא בעיקר בבתי ספר בחו”ל, חשוב שתדעו שלוקרים מהווים כיום פתרון אחסון פופולארי ונבחר על ידי קהל לקוחות עסקי גדול. לוקרים ניתן למצוא בבתי עסק שונים כגון: בריכות, חדרי כושר, סופרים ועוד, כאשר המטרה היא לאפשר לעובדים או ללקוחות שמגיעים למקום לאחסן את הציוד שלהם בצורה בטוחה ולא לחשוש שיגנבו להם אותו. הלוקר רלוונטי מאוד לצורך אחסון חפצים אישיים יקרים כגון: הארנק או המכשיר הסלולרי וזאת בשל העובדה שיש לו מנגנון נעילה אשר הופך אותו לבטוח ואיכותי לשמירת חפצים.

מהם לוקרים?

לוקרים הם תאים ננעלים שבהם ניתן לשמור חפצים שונים. לרוב הלוקר יהיה עשוי ממתכת והוא יגיע כיחידה שלמה שכוללת תנאי נעילה רבים כארון אחד. ניתן לרכוש ארון שלם שאותו אפשר להניח בקלות ובנוחות היכן שרק רוצים ובד בבד, לאפשר ללא מעט אנשים להשתמש בתאי הלוקר שבארון. לכל אחד מתאי הלוקר תהיה נעילה ייעודית לו. בכדי הלוקר יהיה אפקטיבי יש צורך כמובן במנגנון נעילה איכותי שכן, לוקר ללא מנעול איכותי לא יאפשר שמירה על הציוד וזאת מכיוון שכל אדם יוכל לפתוח אותו. קיימים שני סוגי  נעילה עבור לוקרים כיום: מנעול תלייה ומנעול צילינדר. מנעול תלייה ננעל על ידי בריח ומנעול חיצוני והוא מאפשר גמישות רבה בהחלפת המנעול במקרה של תקלה. מנעול צילינדר הוא מנעול קבוע בלוקר אשר מגביל את החלפתו. את המנעולים ניתן לפתוח באמצעות קוד או מנעול.

היכן ניתן למצוא לוקרים?

את הלוקרים ניתן למצוא בשימוש בעיקר במוסדות ציבוריים וכן  במקומות שאליהם מגיעים מספר רב של אנשים לדוגמא: בבריכות שחייה שבהן כל אדם מעוניין לשחות בצורה רגועה ולא לחשוש שייקחו לו את הציוד, חדרי כושר שגם בהם כל אדם מעוניין לאחסן את הציוד שלו בצורה בטוחה מבלי לחשוש שיגנבו לו אותו. גם בסופרים ניתן למצוא כיום לוקרים הרלוונטיים לצורך שימוש אישי של כל עובד. כל עובד שמגיע למקום העבודה יכול לאחסן את הציוד שלו בלוקר ולהתחיל את יום העבודה בצורה רגועה ובטוחה.

את הלוקרים ניתן למצוא גם באוניברסיטאות. הסטודנטים לא ידרשו לסחוב על גבם את התיק במשך כל היום  והצבת לוקרים תאפשר  להם להסתובב בצורה חופשית במהלך יום הלימודים כאשר החפצים שלהם יהיו מאוחסנים בצורה בטוחה בלוקר נעול.

כמו כן, את הלוקרים ניתן למצוא גם בדואר. קיים שירות מיוחד המאפשר קבלת חבילות שלא דרך הדואר אלא, החפץ שנשלח אל אתרים שונים בארץ שבהם ממוקמים לוקרים יאוחסן בלוקר בהתאם לבירת הנמען  והוא יקבל קוד לפתיחת הלוקר כאשר תגיע החבילה ללוקר. מדובר על דרך פשוטה, נוחה ומהירה לאסוף חבילות.

כיצד תבחרו לוקרים?

אם החלטתם לשלב ארון לוקר בבית העסק שלכם, חשוב מאוד שתבחרו אותו בהתאם לדרישות העסק מבחינת הגודל של הארון, כמות הלוקרים שהוא מכיל, מנגנון הנעילה שהוא מציע כאשר חשוב מאוד לשים דגש על נעילה בטוחה ואיכותית, איכות הלוקרים בהתאם לחומר הגלם שממנו הם עשויים כאשר כדאי ללכת דווקא על מתכת ועוד. חשוב מאוד לרכוש את המוצר רק מחברה אמינה ומקצועית המציעה פתרונות אחסון איכותיים לרבות ארונות עבודה איכותיים ממתכת, ארונות תריס, לוקרים ועוד.