Site icon מקומונט גבעת שמואל

ליגת הקהילות ובתי הכנסת: ניצחון מתוק ל”היכל יהודה” שזוכה שוב באליפות מספר 5

בין הקידוש לקריאת התורה, בין התקיעות בשופר לסידורי הישיבה, השיח החם בבתי הכנסת בחודשים האחרונים היה סביב הליגה –  ליגת בתי הכנסת של גבעת שמואל. השבוע נערך משחק הגמר בו ניצחה קבוצת ‘היכל יהודה’ את ‘בית מתתיהו’ 95:74 וקטפה תואר אליפות נוסף, החמישי בשבע העונות האחרונות.

אחרי עונה גדושת מתח ומשחקים מרתקים עלו על הפרקט למשחק הגמר של ליגת הקהילות ובתי הכנסת בגבעת שמואל קבוצת “היכל יהודה” מול “בית מתתיהו”. המשחק התקיים במוצ”ש האחרון באולם הספורט החדש בעיר (צמוד לאולפנה) וכיבדו בנוכחותם ראש העיר, יוסי ברודני ומנהלת המתנ”ס שירלי אחיטוב.

את הערב פתח רז שרייבר יו”ר ועדת הספורט במתנ”ס וממייסדי הליגה, והודה למסייעים הרבים להצלחת הליגה ובפרט למנחם אטלס מנהלן הליגה מטעם העירייה, שהשקיע רבות ממרצו ומזמנו.

והיה גם משחק.

בית מתתיהו הובילו בבטחה עד סוף הרבע הראשון, כשברבע השני היכל יהודה התקרבה עד לכדי הפרש נקודה 31:30 אך שוב בית מתתיהו התעוררו והמחצית נגמרה ב5 הפרש לבית מתתיהו. 43:38. ההגנה הרכה של היכל יהודה וריבאונד ההתקפה של בית מתתיהו נתנו את הטון המחצית הראשונה. הקהל לא יודע עד לכתיבת שורות אלו, מה אמר מאמן היכל יהודה לשחקניו בהפסקה אבל היכל יהודה יצאה לרבע השלישי אחרת. ההפרש הצטמצם ושתי שלשות של רום שרמן הפכו את התוצאה.

שחקני היכל יהודה והאוהדים מהבית. צילום: דוברות המתנ”ס

הרבע השלישי הסתיים ביתרון 12 להיכל יהודה, 69:57 כשתוצאת הרבע הייתה 31:14 להיכל יהודה.

הרבע הרביעי היה המשך של הרבע השלישי כשההפרש צומח עד לתוצאת הסיום 95:74  שהעניקה את התואר אלופת בתי הכנסת בגבעת שמואל בפעם החמישית (מתוך 7 עונות) לבית הכנסת הוותיק ששוכן בשדרות העצמאות.

היכל יהודה נהנתה מניהול משחק מצוין של הרכז דור טבריצי, מיום קליעה מצוין של רום שרמן וכרגיל מברק גורביץ שחודר לסל, קולע מחצי מרחק ומביא את האנרגיות בכל משחק. את גביע האלופה העניק חבר הנהלת איגוד הכדורסל ציקון הירשוביץ לקפטן היכל יהודה שלומי נגלר כשברקע מתנגן השיר המפורסם We are the champions .

בתחרות השלשות זכה איתן בן-יצחק שחקן בית מתתיהו. ליגת בתי הכנסת בגבעת שמואל  מתקיימת בשיתוף פעולה בין מחלקת הספורט במתנ”ס ואיגוד הכדורסל בישראל ובסיוע של עירוני גבעת שמואל והמחלקה לתרבות תורנית במתנ”ס. מתוך מטרה לקדם את הספורט העממי-תחרותי, הבריאות, והגיבוש החברתי.

הקהילות המשתתפות בליגה: אהבת אחים, אברהם יגל, בית מתתיהו, בני הישיבות, היכל יהודה, לכו נרננה-קרליבך, נאוה תהילה, קידש קלאב, אהבת ישראל, צעירי הדר ואהבת איתן.