Site icon מקומונט גבעת שמואל

ליהנות מארוחת מנגל עם שף פרטי על האש

קרדיט - Canva

מאד נפוץ ופופולרי לקיים בישראל אירועים שהתפריט שלהם מבוסס על מנגל, כלומר על האש. יחד עם זאת, אם רוצים להפוך את זה לארוחה הרבה יותר מיוחדת ואיכותית מומלץ להזמין למקום שף פרטי על האש שגם יתפעל את כל ההכנה וכך יחסוך את זה מהאנשים שרוצים להעביר זמן בנעימים עם האורחים והחברים שלהם וגם יוכל להציע תפריט מגוון שאותם אנשים כלל לא חושבים עליו. יש הרבה מה להכין על האש ולא תמיד מי שמכין בארוחות משפחתיות מכיר את האפשרויות הפחות נפוצות ופופולריות. בנוסף יש שילובים מעניינים או מנות צד שהשף יידע להציע.

לאילו אירועים יהיה מתאים להזמין שף פרטי על האש?

יש אנשים שיש להם חצר או גינה גדולה שמהווה עבורם את המקום המושלם להזמנת חברים או לארגון אירועים. סביר להניח שיש להם שם עמדת גריל ובישול אבל כדי שהם יוכלו לשבת עם האורחים שלהם ולא להיות מנותקים מהם או עסוקים – שף פרטי על האש יכול להיות אמון על הכנת האוכל וכך ישחרר אותם מההכנה ומכל הדאגות הלוגיסטיות. ביחד איתם הוא יבנה את התפריט המומלץ על פי שיקול דעתו המקצועי ולאור מספר המוזמנים, הגילאים שלהם ובקשות מיוחדות של נתחים או בשרים וידאג לקנות כל מה שצריך בשביל הארוחה.

הפופולריות של ארוחות מנגל בישראל

אין ספק שהישראלים אוהבים לעשות על האש ולכן כאשר בוחרים בקפידה את הנתחים והחלקים שיוכלו על הגריל – הארוחה יכולה להפוך לארוחת גורמה של ממש, כזאת שגם תהיה מתאימה לאירוע מיוחד. לשם כך מומלץ להזמין שף פרטי על האש שיידע לכוון לבשרים הנכונים והמתאימים וגם יהיה זה שיעמוד ליד הגריל כדי להכין בצורה הטובה והטעימה ביותר כל חלק וכל נתח. מארגני האירוע יוכלו לשבת לצד החברים שלהם, לפטפט ולדעת שכל מה שקשור לאוכל נמצא בידיים טובות.

מחפשים שף פרטי שיגיע לאירוע שלכם ויכין ארוחת על האש? שף ניסן מוכתר הוא הכתובת שלכם, עם ניסיון רב בהגעה לאירועים מגוונים.