Site icon מקומונט גבעת שמואל

לי קידר־פלישקו נבחרה למנהלת משאבי אנוש של מחוז מרכז במאוחדת

הנהלת קופת חולים ‘מאוחדת’ במחוז מרכז בחרה בלי קידר-פלישקו לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של ‘מאוחדת’ במחוז מרכז. לקידר (נ+2 ), תושבת קריית אונו ניסיון רב שצברה בעשור האחרון בניהול והטמעת תהליכי משאבי אנוש, בניהול שינויים ופיתוח ארגוני, קידום רווחת העובדים, ופיתוח למידה בחברה עסקית גדולה.

בתפקידה האחרון כיהנה במשך 3 שנים כמנהלת אגף משאבי אנוש בזק בינלאומי עם 1,300 עובדים והיתה אחראית על ניהול יחסי העבודה והובלת מו”מ להסכמים קיבוציים בארגון , ניהול שינויים ארגוניים רחבי היקף בכל רבדי משאבי אנוש ובתמיכת כל הפונקציות בארגון. קודם לכן כיהנה כמנהלת משאבי אנוש של החטיבה העסקית בבזק בינלאומי וכמנהלת משאבי אנוש מטה ורווחה בבזק בינלאומי.

ללי קידר־פלישקו תואר ראשון (B.A) ותואר שני (M.B.A) במדעי ההתנהגות וניהול משאבי אנוש, מהמכללה למינהל והיא בוגרת לימודי גישור במרכז “גבים”.

לי קידר־פלישקו. צילום: יח”צ

עם כניסתה לתפקידה החדש כמנהלת משאבי האנוש של ‘מאוחדת’ במחוז מרכז היא מציינת :” אני רואה את העיסוק במשאבי אנוש במערכת הבריאות כשליחות ומאמינה שההון האנושי הינו הגורם החשוב ביותר באיכות הטיפול ובמתן השירות הרפואי . שמחח להצטרף למשפחת ‘מאוחדת’ ובמיוחד למחוז מרכז הכולל את ערי ויישובי גוש דן שבו כ-1500 עובדים ועובדות, העוסקים בקשת רחבה של מקצועות הרפואה והבריאות ובמערך התומך של הרפואה הקהילתית של ‘מאוחדת’. לתפיסתי , האגף למשאבי אנוש הינו הלב הפועם של הארגון ותפקידו להעצים את ערכי הליבה של העובדים ולמימוש היכולות האישיות, המקצועיות והארגוניות של כל אחת ואחד. מצאתי במוז מרכז, צוות מחוייב וחדור מטרה, מקצועי ומסור ובכוונתי לשמר ולקדם סביבת עבודה תומכת למען שירות איכותי וזמין לטובת אלפי לקוחותינו”.

לי אורון, מנהלת מחוז מרכז במאוחדת ברכה על המינוי החדש וציינה כי קידר־פלשקו מצטרפת כשותפה למשימות אסטרטגיות ולאתגרי ניהול משמעותיים עבור ולטובת רווחת העובדים במחוז ולקידום התפתחותם המקצועית. “בחרנו בה כדי שתתרום מניסיונה הרב והמוצלח בניהול יחסי עבודה המושתתים על אחריות ומעורבות העובדים שללא ספק יתרמו למינוף מאוחדת כקופה היברידית , חדשנית ומתקדמת המשנה את עולם הבריאות במרכז ובישראל”.