Site icon מקומונט גבעת שמואל

“לכל ילד מגיע להנות מחופשת קיץ שמחה”

גם השנה, האגף לשירותים חברתיים בגבעת שמואל בשיתוף מנהיגות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים הפעילו קייטנת קיץ לילדים בגבעת שמואל. ראש העיר יוסי ברודני: “לכל הילדים בגבעת שמואל מגיעה הזכות ליהנות מפעילות מושקעת בחופשת הקיץ. גאה בבני הנוער שלנו שהתנדבו לטובת הנושא””

במהלך חודש אוגוסט האחרון נערכה, כמידי שנה, קייטנת החופש הגדול לילדים עם צרכים מיוחדים אותה אירגן האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת שמואל בשיתוף מנהיגות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים.

השנה נרשמו לקייטנה 14 ילדים בגילאי 5-13 עם צרכים מיוחדים ולכל אחד מהם הוצמדו בני נוער מתנדבים מגבעת שמואל שבחרו לבלות חלק מחופשת הקיץ שלהם בפעילות אחרת, ובדאגה לאותם ילדים מיוחדים.

“מדי יום זכו הילדים שהשתתפו בקייטנה בארוחת בוקר מזינה וסדר יום עשיר שכלל פעילות ספורט של מדריכה מקצועית, שעת סיפור בספרייה, שזירת פרחים, פעילות קסמים, סיפור בהמחזה, פעילות מדעים, פעילות כדורסל של בני נוער, שעשועי מדע, אפיית חלות, קפוארה ועוד”, סיפרה עו”ס נגה רהט־דריהם שלקחה חלק מרכזי בארגון הקייטנה, יחד עם קבוצת מנהיגות הורים לילדים מיוחדים בגבעת שמואל, “ובנוסף, חשוב לי לציין שכל המפעילים שהשתתפו בקייטנה הופיעו גם הם בהתנדבות מלאה” הוסיפה רהט־דריהם.

קייטנת האלופים. צוות האגף לשירותים חברתיים ובני הנוער המתנדבים בקייטנה.

“אני רוצה להודות לבני הנוער המתנדבים שבחרו גם בחופש הגדול לקום כל בוקר מוקדם ולתת את עצמם, מכל הלב, לילדיי הקייטנה. כשהילדים מבלים את היום בפעילות איכותית הם גם מגיעים הביתה רגועים ושמחים וגם ההורים ושאר בני המשפחה מאושרים” אמרה רחל יוקר, מנהלת הקייטנה.

“הקייטנה הינה פרי של שיתוף פעולה מוצלח בין אגף השירותים החברתיים למנהיגות הורים. זוהי אחת הפעילויות מיני רבות שנעשות במסגרת שיתוף פעולה זה לאורך כל השנה. בנוסף היה מרגש לראות את ההתגייסות. המסירות והאהבה של בני הנוער שכל אחד מהם חנך ילד מיוחד. אני מודה לכל האנשים שעמלו כדי שקייטנה זו תצליח”, הוסיפה אתי סומך, מנהלת האגף לשירותי חברתיים.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “בגבעת שמואל החינוך הוא במרכז, בכל הגילאים ולכל הילדים. גם, ואולי במיוחד, לילדים עם צרכים מיוחדים מגיע לבלות בחופש הגדול במסגרת שמותאמת להם ומהנה עבורם. אני גם רוצה להודות לעובדי האגף לשירותים חברתיים ולבני הנוער מגבעת שמואל שתרמו ממרצם ומזמנם על מנת להוציא את הקייטנה לפועל”.