Site icon מקומונט גבעת שמואל

למה אתם חייבים לעצמכם ולעובדים – השכרת מכונת קפה

שמעתם הרבה על מכונת קפה למשרדים, אבל אתם לא בעניין. העובדים שלכם מהזן העממי, סומכים על הקומקום שירתיח להם מים כמו שצריך, ואם יש טורקי, הם בכלל מסודרים. הפסקת קפה בחוץ עם הטורקי או הנס ועם הסיגריה, זה מושלם בשבילם לפסק זמן קצר ומוגדר (רק לסיים סיגריה, כן?), והם חוזרים לעבודה בתפוקה טובה.

אבל…

ישנם זמנים בהם אתם, הבוסים, רוצים לפנק אותם במשהו שהוא מעבר ליום יום, יותר מהרגיל. יותר מהסטנדרט. מה אפשר להציע להם? משהו שהם לא חשבו עליו קודם. משהו שלא יכביד על הוצאות המשרד, אבל יראה לעובדים את ההערכה שלכם כלפיהם, וישמח אותם מאוד.

בואו נדבר על השכרת מכונת קפה לתקופות קצובות.

קרדיט freepik.com

השכרת מכונת קפה – פינוק לעובדים שמגיע להם

חופשת יולי-אוגוסט או חופשת חגים. הילדים של העובדים שלך בבית. אבל העובד שלך מגיע בעקביות יום אחרי יום. כמה שמובן מאליו שהעובדים צריכים להיות בעבודה גם כשיש חופשה לילדים שלהם, זה ראוי להערכה שהעובדים לא מוציאים סיק, ולא מתחמנים בדרכים אחרות איך לא להגיע. וכל הכבוד להם על כל דקה שהעובדים מצליחים להישאר בעבודה למרות הטלפונים המעצבנים והמתישים מהבית של \”אמאאאא תגידי לו, אמא, היא לקחה לי, הוא עשה לי, אמאאאאא….\” וגם \”אבאאאאא אמא אמרה להתקשר אליך כי היא לא יכולה, הוא עשה היא לקחה הוא אמר היא הרביצה לי….\”

אתם מחפשים משהו שייתן להם חשק לבוא למשרד ולהמשיך לעבוד ולתת תפוקה טובה. משהו שייתן להם תחושה שמעריכים גם את המובן מאליו, ושמכירים במאמץ ההירואי (כן, כן!!) שלהם במשרד גם בזמנים המאתגרים האלו. השכרת מכונת קפה למשרד שלכם, לתקופות החופשים, יכולה להוות מגנט חזק לעובדים.

כי מה חזק יותר מאשר פתיחת הבוקר עם קפה אמיתי איכותי ומדוייק כמו של בית קפה? בלי שהם משלמים הון בבית קפה, בלי שהם משלמים על כוס נייר מעצבנת במכונה. השכרת מכונת קפה היא הפתרון שלכם.

השכרת מכונת קפה- פינוק מפנק מהבוס

אם אתם בוסים שרואים בעובדים הון אנושי, ובעיקר בני אדם. אם אתם יודעים להשקיע בעובדים שלכם כמו שצריך כדי שהם ירגישו משפחה ובית גם בעבודה, אתם מסוג הבוסים שמחפשים איך לייצר מורל ותחושת חיבור לעבודה.

כשבוס מעריך את העובדים שלו ואת העבודה שלהם, מסתכל על האישיות ועל התרומה שלהם לחברה ולמשרד, העובדים מרגישים את זה ומחזירים לו בפרודוקטיביות מדהימה. לכן בוס שמדואג לרווחת העובדים שלו ומעריך את המאמץ שלהם ואת היעילות שלהם, מקבל כפך כפליים.

מכונת קפה לעסקים לאחר מרתון, האקתון או כל מרוץ אתגרים אחר בעבודה, יכול להיות חוויה מענגת לעובדים והזדמנות נוספת לקשור קשרים חברתיים מעמיקים סביב פינת הקפה שבמשרד.

יזמקו קפה – השכרת מכונת קפה לבעלי עסקים

מעל 40 שנה שיזמקו קפה מספקת פתרונות קפה לעסקים, מספקים מגוון רחב של פתרונות לקפה ולמשקאות אחרים והכל תחת קורת גג אחת. בנוסף, אנו מספקים פתרונות מיחשוב ומיכון משרדי. כך שהעסק שלכם יכול להתנהל ללא הפרעות, עם סביבת עבודה יעילה ותקתקנית.

צרו איתנו קשר להתאמת פתרונות מדוייקת עבור העסק שלכם, ותהנו משירות מעולה וממיכשור איכותי ומצוין!