Site icon מקומונט גבעת שמואל

למה בבחירת מטבח כפרי תמונות עלולות להטעות אתכם?

אם אתם עומדים לפני שיפוץ והחלפה של המטבח שלכם, ואתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון, בוודאי כמו רבים גם אתם פותחים את האינטרנט ומנסים למצוא עבור מטבח כפרי תמונות להשראה ורעיונות שונים אשר יאפשרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר.

מה שאתם, ורבים אחרים לא יודעים, הוא שבחירה של מטבח על סמך תמונות כאלו היא לא תמיד נכונה, ופעמים רבות התמונות הללו יכולות להטעות אתכם. אתם צריכים לדעת כיצד להתבונן בתמונות הללו וכיצד לקחת את ההשראה מהן בצורה נכונה כך שהן באמת יתרמו לכם ויאפשרו לכם לבצע בחירות נכונות וטובות יותר.

האם החלל של המטבח שלכם דומה לזה שבתמונה?

הכי קל לראות מטבח רחב ידיים ולהתרשם ממנו, מהאבזור של המטבח, פתרונות האחסון ועוד, אך בפועל – לא בטוח שיש לכם מספיק מקום בשביל כל זה. בדרך כלל בקטלוגים השונים תראו מטבחים המותקנים על חללים גדולים מאוד, כך שהם יכולים להכיל מספר רב של ארונות, אי גדול, פינת ישיבה ועוד – אך לא בטוח שאצלכם תוכלו להכניס את כל הדברים הללו, ולעשות זאת בצורה טובה.

צילום: יח”צ

לכן, כאשר אתם מסתכלים על תמונות של מטבח כפרי קחו בחשבון את החלל ואם החלל של המטבח שלכם קטן יותר, אתם עדיין יכולים להשתמש בתמונות הללו להשראה על סגנון העיצוב או חלקים מסוימים מהמטבח, אך קחו בחשבון כי להעתיק את כולו בדיוק כמו בתמונה לא תוכלו.

מה התקציב שלכם?

הכי קל להסתכל על קטלוג ולבחור מטבח כפרי ש”בדיוק כזה אנחנו רוצים”, אך בפועל זה לא תמיד מציאותי.

לרוב, המטבחים שתראו בקטלוגים השונים הם מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר, מה שהופך אותם ללא זולים כלל. גם אם לא תסתכלו על קטלוגים אלא תמונות של בתים ברשת, תמצאו דוגמאות רבות מבתים אמריקאים מפוארים ומיוחדים אך עלות מטבח כזה בארץ תהיה גבוהה מאוד. לכן, עוד לפני שאתם מתחילים להסתכל על התמונות השונות – הגדירו את התקציב שלכם וכוונו נכון אל סוג המטבחים אשר תוכלו להזמין במסגרת התקציב שלכם ולא תחרגו ממנה.

ריטוש ותוספות

תמונות שאתם רואים באינטרנט או בקטלוגים השונים הן לא תמיד ממחישות את המציאות. בדיוק כמו בצילומי פרסומות לדוגמניות שונות, גם תמונות כאלו עוברות ריטוש, ותתפלאו לגלות עד כמה. לכן, קחו בערבות מוגבל כל תמונה שאתם רואים ובקשו לראות במציאות, גם אם לא ניתן לראות את המטבח עצמו, אלא לפחות את חומרי הגלם מהם הוא יורכב, החיבורים, הידיות של הדלתות ועוד. טוב מראה עיניים מכל תמונה שבעולם, ואל תתנו לעצמכם להוציא עשרות אלפי שקלים על מטבח שבחרתם מתוך תמונה בלי לבדוק בעצמכם ולעומק כל פרט ופרט של המטבח הזה. מדובר בהוצאה גדולה שחשוב להוציא בחכמה.