Site icon מקומונט גבעת שמואל

למה נעקרו שלטי הבחירות של קלפה?

עו"ד מורדי קלפה, המתמודד לראשות העירייה מטעם תנועת "ביחד" הגיש במוצ"ש האחרון תלונה במשטרה בגין השחתת שלטים.

ביום שלישי, 20.8.08 לאחר קבלת רשות והסכמה מאת הבעלים, הוצבו שלטי בחירות של עו"ד מורדי קלפה בצומת הרחובות ז'בוטינסקי-רמב"ם, ע"ג שלט ברזל המחובר לקרקע באמצעות שלוש רגליים מפלדה והמוצב במקום מזה כשנתיים ימים שנועד לפרסם את העסק המתנהל בנכס הצמוד.

ביום חמישי בשעות הבוקר קיבל קלפה שיחת טלפון מפקח העירייה שלטענתו של קלפה פתח את השיחה באומרו:"מורדי, יש בעיה עם השלט". קלפה הסביר לפקח כי השלט הוצב במקום כדת וכדין ובאישור בעליו והדגיש כי אם יש לעירייה בעיה עם השלט שיפנו אליו בכתב כפי שמחייב החוק.

לטענתו של קלפה נתן מנכ"ל העירייה הנחיה כתובה למ"מ מנהל מחלקת האחזקה להסיר השלט לאלתר בניגוד מוחלט להוראות החוק האמור,מבלי ליידע את קלפה או את בעלי השלט ותוך השחתת הרכוש הפרטי-חיתוך העמודים חלף הסרתם מן היסוד.

עו"ד מורדי קלפה האשים את ראש העיר בדברים: "דרך ההתנהלות של ראש העירייה מוכיחה פעם אחר פעם כי הוא נתון בלחץ אדיר. כאשר הוא מרגיש את כס ראש העירייה מתנדנד בחוזקה הוא מאבד את העשתונות.זמיר בן ארי צריך להבין שגבעת שמואל איננה מגרש המשחקים הפרטי שלו וגם עליו חלים חוקי הבחירות וחוקי העזר של העירייה. אני קורא לתושבים הרבים אשר שמים שלטים על בתיהם שלא לפחד מראש  העיר הנוכחי – בעוד חודשיים הוא כבר לא יהיה רלוונטי".