Site icon מקומונט גבעת שמואל

למה צריך תכנון פיננסי?

יחצ

תכנון פיננסי הוא הרבה מעבר לתוכנית עבודה: זהו ערך של ממש עבור אנשים, המעוניינים לקחת אחריות על ההווה והעתיד הכלכלי שלהם. התרומה של תכנון פיננסי עם חברת לייף גלוס לאלפי משפחות בישראל, בא לידי ביטוי ביכולת שלהן לקבל החלטות הקשורות בכסף בכל שלבי החיים, מתוך ידיעה והבנה בנוגע למצב הפיננסי האמיתי שלהן ומתוך שיקולים מושכלים, שנובעים מהמצורך לאפשר חיים כלכליים ברמה נאותה.

סיוע של מתכנן פיננסי – לוקחים אחריות על החיים הכלכליים

 

הצורך בתכנון פיננסי מקצועי הוא תוצר של מגוון מאפיינים ייחודיים של החיים המודרניים, שאינם מאפשרים עוד שאננות בכל הקשור להתנהגות הצרכנית והתנהלות הקשורה לכסף. לבני אדם החיים בישראל ובעולם, ישנם צרכים שונים מבעבר והם מושפעים מגורמים שלא היו קיימים כלל פעם וקשורים בתכונותיו של העולם החדש והאופן שבו הוא מייצר לחץ תמידי, בין אם בתחומי התעסוקה, המשפחה, הלימודים או חיי הפנאי.

תכנון פיננסי עם חברת לייף גולס מטרתו לאפשר ללקוחות לקבל את הכלים הטובים ביותר, על מנת להצליח לנהל את החיים הכלכליים בצורה עצמאית ובאופן שמסנכרן בין צרכי היום יום, לבין העתיד וצפי השימוש בכסף. מתוך כך, נולד גם הצורך לתכנן בצורה נבונה ואחראית את החסכונות והעתודות הפיננסיות, כמו גם לנהל נכון את כל המוצרים הכלכליים שאנשים משלמים עליהם, לרבות ביטוחים, הלוואות, קרנות פנסיה ועוד.

לשמור על רמת החיים מתוך הבנת הכדאיות שבמהלכים פיננסיים לאורך הדרך

 

אין אדם שלא שואף לחיות את חייו בצורה שתאפשר לו מקסימום של נוחות, ככל שהתרבות לתוכה הוא נולד מגדירה נוחות. בעולם המודרני, נוחות שווה כסף ומלבד ההחלטות הכלכליות הסטנדרטיות, הנוגעות להתנהלות בהווה – חשוב להבין כיצד מהלכים כאלה ואחרים עשויים להשפיע על החופש ונוחות המחייה בעתיד ומהי ההשפעה של מהלכי ההווה, על התנהגות הכסף בטווח הקרוב והארוך.

על מנת להבין כיצד הכסף מתנהג במצבים שונים וכיצד ניתן “לעזור” לו לעבוד בשביל חייה הכלכליים של המשפחה בצורה הטובה ביותר, נולד התכנון הפיננסי המקצועי. מטרת העל היא לפתוח כמה שיותר דלתות עבור האנשים ששואפים רחוק ומעוניינים להתקדם עם דרישותיו של העולם החדש – ובו בעת להצליח להתמודד עם הכמות הבלתי נגמרת של המידע והשינויים, בעיקר אלו הקשורים בכסף, על מנת שלא ליפול בין הכסאות ולהיקלע למצבים של מצוקה פיננסית או לחוסר היכולת להגיע למטרות הכלכליות שהוצבו בעבר כיעדים.

תכנון פיננסי עם חברת לייף גולס – לאנשים שחושבים קדימה

 

מתכנן פיננסי מקצועי ייקח את כל הנתונים של הכסף שלכם, לרבות דוחות, אינפורמציה ביטוחית, מידע על נכסים ומקורות הכנסה – וישקלל אותם לכדי תוכנית מסודרת שמהותה היא הגשמת המטרות הפיננסיות שלכם. הדרך הנכונה להתחיל תהליך רב שלבי ובר יישום, באמצעותו ניתן יהיה להתקדם ולהגיע למטרות הכלכליות שהצבתם לעצמכם, בזו אחר זו, הוא בעזרת תכנון פיננסי עם חברת לייף גולס: מייסדים וצוות בכיר :אייל מוסקוביץ, אלקנית עוז, טלי וולס.