Site icon מקומונט גבעת שמואל

למה תרגום אתרים זה משהו שחשוב כל כך להשקיע בו?

אם אתם מנהלים עסק אתם בוודאי רוצים תמיד להגדיל אותו, ואם המוצר שאתם מוכרים יכול להימכר גם בחו”ל, למה שלא תעשו זאת?

למכור מוצרים שונים בחו”ל משמעו להרוויח הרבה יותר כסף ולהפוך את העסק שלכם לחברה גדולה ומשמעותית. לכן כדאי להשקיע בתרגום של האתר שלכם, כי אין ספק שכל מי שנמצא בחו”ל רוצה לקרוא כל מה שאפשר בשפת אמו. לכן, אם אתם פונים אל הקהל האיטלקי, רצוי מאוד לתרגם את האתר לאיטלקית, אם אתם פונים אל הצרפתים רצוי לתרגם את האתר לצרפתית וכך הלאה. רגע לפני שאתם מנסים לתרגם בעצמכם את האתר, כדאי שתדעו: תרגום אתרים זה עניין רציני לכל דבר ועניין. כלומר, אם לקוח פוטנציאלי יכנס לאתר שלכם וייראה שהתרגום בו אינו רציני ומקצועי, עלול להיות שהוא יסיק מכך שהעסק שלכם חובבני ויעבור לעסק המתחרה.

איך כן עושים תרגום אתרים?

עכשיו, אחרי שראינו שלא כדאי לעשות תרגום אתרים לבד, נשאלת השאלה איך בכל זאת כדאי לעשות תרגום של אתר? האם תוכנות שמתרגמות באופן אוטומטי יכולות לעשות עבודה מספיק טובה? או שאולי החבר הכי טוב, שדובר קצת את שפת היעד, יכול לעזור? התשובה לכל השאלות האלה היא לא. כשמדברים על תרגום של אתרים חשוב להבין שהתוצאה הסופית צריכה להיות לא פחות ממושלמת. לכן, אם אתם יכולים לפנות להזמנת שרותי תרגום ברמה גבוהה ומקצועית, למה לחשוב פעמיים? שירות ברמה גבוהה אומנם עולה כסף, אך יחד עם זאת, הוא מוביל לכך שבסופו של דבר התוצאה תיראה נפלא. לכן, אם כבר השקעתם כל כך הרבה בעיצוב האתר ובקידום שלו, עכשיו הגיע הזמן גם לתרגם אותו בצורה מקצועית שתוביל לתוצאות הרצויות.

בחירת חברת התרגום הכי טובה שיש

רוצים להזמין שירותי תרגום אתרים ולא יודעים במי לבחור? אתם לא לבד. יש מגוון רחב של אפשרויות אך האמת היא, שלא כל החברות באמת עומדות בכל מה שהן מבטיחות. לא כל החברות נותנות שירותים מספיק טובים ולכן יש טעם לברר כמה פרטים מראש. לדוגמא: האם החברה שאליה חשבתם לפנות זמינה עבורכם? האם החברה יכולה לטפל בבקשה שלכם כמה שיותר מהר? ובנוסף, כמה היא דורשת על תרגום של כל עמוד באתר?

אומנם תרצו בוודאי לקבל שירותי תרגום ברמה מאוד גבוהה, אך מצד שני, טבעי שלא תרצו לשלם על כך יותר מידי. לכן אתם גם יכולים להרגיש לגמרי חופשיים לפנות אל כמה חברות תרגום שונות ולראות איפה מחכה לכם המחיר הכי נוח. אתם תראו שאם, לדוגמא, אתם רוצים לתרגם שניים או שלושה אתרים, ברוב המקרים תוכלו לקבל הצעות מחיר טובות יותר. לכן שווה לברר את העניין הזה מראש ולהבין כמה באמת תשלמו.