Site icon מקומונט גבעת שמואל

למי מתאים ניתוח לתיקון הראייה?

(צילום PIXABAY)

הראיה חוזרת להיות טובה כפי שהיא הייתה לפני הצורך להרכיב משקפיים. כיום ניתוחי תיקון ראייה או הסרת משקפיים מבוצעים באמצעות לייזר, והם מבוצעים בכמה טכניקות שונות של טכנולוגית הלייזר.

מה צריך לדעת על ניתוחים לתיקון ראיה?

ניתוחים לתיקון ראייה, בדומה לניתוחים רבים אחרים, עלולים לטמון בחובם סיכונים כמו גם תופעות לוואי. אחת התופעות לוואי הנפוצות ביותר היא יובש בעיניים, אשר ביובש זה אפשר לטפל באמצעות טיפות עיניים, ולאחר כמה חודשים הוא אמור לחלוף.

ניתוחים אלו של תיקון הראיה הם ניתוחים קצרים במיוחד כאשר בדרך כלל הם לא נמשכים יותר מחצי שעה, ויש לציין כי כאשר מדובר בצוות רפואי מיומן ומנוסה, הסיכויים להופעת תופעות לוואי או סיכונים הם יחסית נמוכים, מאשר במהלך טיפול על ידי רופאים שאינם מנוסים בביצוע הניתוח.

למי לא מתאימים ניתוחי תיקון ראייה?

ראשית כל, יש לציין כי הניתוחים האלה לא מתאימים לאנשים לפני גיל עשרים, או לאחר גיל חמישים. הסיבה שלא כדאי לעבור את הניתוח בגיל מבוגר מידי היא מאחר ובגילאים אלה ומעלה, אנשים נוטים לסבול ממחלות עיניים שונות.

בנוסף, אנשים אשר אינם מתאימים לעבור את הניתוח לתיקון ראיה הם אנשים אשר חולים בסוכרת, אנשים עם מחלות עיניים כרוניות כגון גלאוקומה או קטרקט, אנשים בעלי קרנית דקה במיוחד, אנשים בעלי עין אחת רואה, אנשים עם מספרים לא יציבים, אנשים אשר סובלים מתופעה של יובש תמידי בעיניים, סובלים ממחלות כרוניות אשר מחלישות את המערכת החיסונית כגון סרטן או איידס, ואנשים אשר סובלים מקוצר ראייה חמור. לחצו כאן לעוד מידע על הסרת משקפיים