Site icon מקומונט גבעת שמואל

לנצ’נר ממשיך בהרחבת הנבחרת: אל”מ במיל’, מנכ”ל קרית עקרון ומנכ”ל איגוד ערים לאיכות סביבה

המצטרף החדש לרשימתו של לנצ’נר הוא אל”מ במיל. איציק קוגמן, לשעבר מנכ”ל המועצה המקומית קרית עקרון ומנכ”ל איגוד ערים לאיכות סביבה דרום-יהודה.

לפני כשנתיים בחר קוגמן לקבוע את ביתו בשכונה החדשה הנבנית בדרום גבעת שמואל ומאז הוא פועל על מנת להביא מניסיונו והמעורבות החברתית שלו לטובת כלל הציבור בגבעת שמואל.

את שירותו הצבאי הממושך החל קוגמן כלוחם ולאחר שנפצע בפעילות מבצעית המשיך לשרת ביחידת המודיעין 8200 ולאחר מכן בתפקידים בכירים אחרים בצה”ל. לאחר השחרור המשיך קוגמן לשרת במגזר הציבורי כמנכ”ל המ”מ קרית עקרון ומנכ”ל איגוד ערים לאיכות הסביבה.

בהמשך ניהל קוגמן את מט”י מרכז – מרכז טיפוח יזמות עיסקית הפועל בחסות משרד הכלכלה ומסייע לעוסקים ולעסקים קטנים וב-8 השנים האחרונות שימש כנציג ציבור בבית הדין האזורי לעבודה בת”א, שם פעל למען זכויות עובדים ועשיית צדק.

לקוגמן ניסיון רב בבניית תהליכי עבודה מוניציפליים, קשר ארוך עם משרדי ממשלה ובכירים בשלטון המקומי ואותות הערכה רבים בתחום המינהל התקין וניהול ערים.

אל”מ במיל’ איציק קוגמן מסר: “אני חושב שהגיע הזמן לשנות לאחר 20 שנה במועצה ו-3 קדנציות של ראש העיר הנוכחי, צריך רוח חדשה עם מרץ וחשיבה יצירתית עם צוות חדש מיומן ומקצועי שיצעיד את הגבעה להישגים בתחומים רבים. גל הוא האיש הנכון והראוי לעת הזו, בעל ניסיון שאיכפת לו מהעיר שהולכת וגדלה ורוצה לשנות ולתרום לרווחת התושבים.”

המועמד לראשות עיריית גבעת שמואל גל לנצ’נר הוסיף: “אני מודה לאיציק על התמיכה והאמון, ויותר מכל, על הניסיון הניהולי והמוניציפלי הרב שהוא מביא איתו ומקדיש עבור תושבי גבעת שמואל. איציק הינו חלק מצוות אנשי המקצוע שסייע לנו בפיתוח תוכניות העבודה שבמצע שלנו ואני בטוח שניסיונו הרב יסייעו לנו גם בעתיד לאחר שאבחר לראשות העיר”.