Site icon מקומונט גבעת שמואל

לעבור את תהליך הגישור

עורך דין גירושין

קרדיט: canva

כאשר בני זוג נפרדים, פעמים רבות הפרידה מלווה בכעס ותסכול, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על הליכי גירושים לאחר נישואים של שנים. כאשר בני הזוג כועסים אחד על השנייה ומעוניינים להתגרש, קשה הרבה יותר להגיע לפשרות הנחוצות להגעה להסכם גירושים ללא הכוונה מקצועית. בעקבות כך, על מנת למנוע את העומס על בתי המשפט ולהימנע מהליכי גירושין ארוכי שנים, מייגעים ויקרים לשני הצדדים, המחוקק בישראל הכניס לספר החוקים את חוק הגישור, אשר קובע כי לפני הגשת תביעת גירושין יש להגיש תביעה ליישוב סכסוך ולהיפגש עם מגשר או מגשרת גירושין למספר פגישות, על מנת לנסות ולגבש טיוטת הסכם גירושים ראשוני ולהגיע להסכמות אודות הנושאים המורכבים ביותר.

לקבוע את המשמורת

ישנם כמה נושאים שידועים כמורכבים ביותר, אשר עימם מתמודד עם זוג אשר יש לו ילדים משותפים ומעוניין להתגרש – לרוב מדובר על המשמורת על הילדים המשותפים, על תשלום דמי המזונות ועל חלוקת הרכוש, הממון, הזכויות הסוציאליות והנכסים המשותפים שצברו בני הזוג בתקופת נישואיהם. בכל הנוגע למשומרת על הילדים, אם בעבר בתי המשפט נהגו לחלק את המשמורת על הילדים באופן לא שוויוני, כאשר במרבית הזמן הילדים שוהים אצל האם ומגיעים לביקורים אצל האב לזמן מוגבל, כיום המגמה השתנתה ובמרבית המקרים תיקבע משמורת משותפת בין שני ההורים. גם בכל הנוגע לחלוקת הרכוש המשותף, אלא אם נחתם הסכם ממון או שישנן נסיבות מיוחדות כמו פערי השתכרות משמעותיים ועוד, במרבית המקרים בית המשפט יחליט לחלק את הרכוש והממון למחצית בין בני הזוג.

לפנות לייעוץ משפטי מקצועי

אם אתם מתמודדים עם נסיבות ייחודיות וחושבים שמגיע לכם לקבל יותר ממחצית מהרכוש, הממון, הנכסים והזכויות הסוציאליות שנצברו במהלך שנות הנישואין, בין אם בעקבות פערים משמעותיים בפוטנציאל ההשתכרות, ובין אם בעקבות סיבות נוספות, חשוב לפנות עוד טרם הגשת תביעת הגירושין אל עורך דין גירושין. עורך הדין ילווה אתכם לכל אורך ההליך ויסייע לכם לסיים אותו במהירות ויעילות, על הצד הטוב ביותר. עורך הדין יסייע להוכיח את טענותיכם בבית המשפט ויחתור למשא ומתן עם הצד השני, ייעץ מתי כדאי לוותר ולהתפשר ומתי כדאי להתעקש על מה שמגיע לכם. עורכת הדין אלינור ליבוביץ’ היא עורכת דין אשר מתמחה בדיני משפחה וגירושין, וליוותה במהלך שנות הקריירה הרבות שלה אלפי משפחות בהליכים מורכבים ופשוטים כאחד. לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי מקצועי חייגו למספר 03-6969916.