Site icon מקומונט גבעת שמואל

לקראת שבועות: ראש העיר וראש הישיבה בשיעור השבועי

כמידי יום שלישי בשעה 22.00  מתקיים בבית הכנסת “צעירי הגבעה” בגבעת שמואל, שיעורו של הגאון הרב ברוך רוזנבלום  שליט”א. השיעור ביוזמתם של תושבי גבעת שמואל, אלי סהר והגב’ ישראלה אודרברג, ומתקיים מזה שנתיים בהשתתפותם של כ-150 איש – גברים ונשים כאחד.

כמידי יום שלישי גם ביום שלישי האחרון הגיעו קהל שומעיו הקבוע של הרב ברוך רוזנבלום לשמוע ממנו את השיעור השבועי בבית הכנסת “צעירי הגבעה”, אך הפעם ציפתה להם הפתעה כאשר לשיעור הצטרף אורח מיוחד, ראש עיריית גבעת שמואל,  יוסי ברודני, אשר השתתף ונהנה משיעורו של הרב יחד עם מספר רב של משתתפים מהעיר והסביבה.

הרב ברוך רוזנבלום אמנם אינו ראש ישיבה, אך הוא ידוע כמרצה ומעביר שיעורים מוכר מאוד ומפורסם בכושר הדיבור המיוחד שיש לו. דרשותיו מבוססות בעיקר על אגדות ומדרשי חז”ל והוא מרבה להזכיר ספרים נדירים שאינם מוכרים בדרך כלל לציבור שומעיו, וכן מקריא בעל פה קטעים שלמים מגמרות, מדרשים ושאר ספרים. הוא מוסר דרשות בכל רחבי הארץ.

משתתפים שלקחו חלק בשיעור ציינו כי דווקא השעה המאוחרת בה נערך השיעור הוסיפה עניין רב ותרמה רבות לרמת ההתעניינות, השיח והדיון שהתקיים בשיעור בנושא הנלמד מפי הרב.

צילום: נועם אודרברג