Site icon מקומונט גבעת שמואל

לרכוש או להשכיר מדפסות?

בעלי עסקים רבים מתלבטים האם לרכוש או להשכיר מדפסות עבור העסק שלהם, וזו מהווה החלטה חשובה לתפעול מסמכי העסק. החלטה זו תלויה בהעדפות של בעל העסק מבחינת הכדאיות הכלכלית של רכישה לעומת השכרה של מדפסת.

לעיתים יהיה משתלם יותר עבור בעלי עסקים להשכיר מדפסת, לעומת קנייתה, וזה יחסוך עבורם עלויות יקרות. באמצעות השכרת מדפסת ניתן לשלם מדי חודש לחברת ההשכרה על השימוש במדפסת והכמות שהדפסתם, וכל טיפולי האחזקה ואספקת הדיו למדפסת, יטופלו על ידי חברת ההשכרה. כך זה חוסך זמן יקר ועלויות, ותוכלו להשכיר את המדפסת לזמן שייקבע בחוזה מול החברה. זה יכול להיות אידיאלי לחברות רבות, המעוניינים בהשכרה לתקופה מסוימת, וללא התחייבות לקנייה של המדפסת.

השכרת מדפסות: מה היתרונות?

אם אתם בעלי עסק ומעוניינים לשקול שירות של השכרת מדפסות, אז אתם מוזמנים גם להתרשם מהיתרונות של שירות זה. קודם כל, לא תמיד יתאפשר או יהיה כדאי כלכלית, לקנות מדפסת עבור העסק, ואז במקרים אלו האופציה של השכרת מדפסת יכולה להיות אידיאלית עבור העסק. השכרת מדפסות יכולה להיות משתלמת עבורכם, כי תשלמו רק על כמות ההדפסות שביצעתם, בתמחור לפי פעימות מונה. בסוף כל חודש, בהתאם לתנאי החוזה מול חברת ההשכרה, אתם תשלמו על הכמות שהדפסתם.

יתרון נוסף הוא שאתם יכולים להחזיר את המדפסת לחברה בתום תקופת ההשכרה, או אם תרצו, לקנות את המדפסת, במחיר שייקבע בתיאום מול החברה. בכל מקרה, השכרת מדפסת היא בעלת יתרונות רבים לבעלי עסקים השוקלים זאת, יכולה לחסוך להם עלויות רבות, וכן להוות דרך משתלמת לניהול המסמכים של העסק ובתשלום חודשי לחברה.

מדפסת. צילום: freepik

היכן תוכלו למצוא חברות המספקות השכרת מדפסות?

אם קיבלתם החלטה להשכיר מדפסת, תוכלו למצוא מגוון חברות המספקות שירות של השכרת מדפסות ללקוחות עסקיים. אז היכן ניתן למצוא? בשלב הראשון, התייעצו עם קולגות שלכם וחברות אחרות, הנעזרות בשירותי השכרה, כדי שתוכלו לקבל המלצות אודות חברות השכרה מומלצות ואמינות. זה חשוב כדי שתהיו מרוצים מעבודה מול חברת השכרה מקצועית ואמינה, ולמנוע אכזבות למיניהם.

תוכלו למצוא גם באינטרנט חברות השכרה המפרסמות את שירותיהם, וכן ברשתות החברתיות מופיעים לרוב פרסומים אודות חברות המשכירות מדפסות לעסקים. מומלץ לבדוק חוות דעת המפורסמות ברשת האינטרנט אודות חברות השכרה שאתם שוקלים לפנות אליהן, כדי לראות עד כמה הלקוחות היו מרוצים מהשירות שקיבלו מחברת ההשכרה.

בכל חברה שלא תבחרו, תבדקו מול נציגי החברה מה האפשרויות הקיימות להשכרת מדפסת, הם יוכלו לסייע לכם לבחור את המדפסת המתאימה עבור העסק שלכם, וכן להציג את תנאי ההשכרה שלהם. לאחר שתבחנו את מאפייני ההשכרה שחברות שונות מציעות לכם וכן את הצעות המחיר שלהן, תוכלו לקבל החלטה אודות החברה שהכי מתאימה לכם להשכרת המדפסת.