Site icon מקומונט גבעת שמואל

מאות ילדים השתתפו בטורניר כדורסל לזכרו של חלל צה”ל תושב הגבעה עופר שרעבי ז”ל

כמדי שנה, נערך ביום ל”ג בעומר טורניר הכדורסל המסורתי של אגודת אליצור גבעת שמואל בשיתוף חיילי חטיבת גולני ובני משפחת שרעבי, לזכרו של בן גבעת שמואל, עופר שרעבי ז”ל, שנהרג בקרב עם מחבלים לפני 16 שנה.

מאות ילדים, בני נוער וחיילי גולני מילאו את אולם הכדורסל של ביה”ס מורשת נריה בגבעת שמואל ביום חמישי האחרון לכבוד טורניר הכדורסל המסורתי לזכרו של עופר שרעבי ז”ל.

דקת דומיה לזכרו של עופר. צילום: אביחי טבק

מיד לאחר דקת דומיה לזכרו של עופר פתח את האירוע ראש העיר יוסי ברודני, אשר ציין את החשיבות המיוחדת שיש להנחלת תרבות הספורט לילדים הצעירים – תוך הנחלת ערכיו וזכרונו של עופר שהיה דמות אהובה ומוכרת בגבעה.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

לאחר דבריו של ראש העיר, עלו וסיפרו בני המשפחה על עופר ועל דמותו וציינו את התרגשותם לראות כיצד הטורניר כבר הפך למסורת חיה ומשמחת.

בטורניר עצמו השתתפו חיילי חטיבת גולני, כשהמשחק הראשון שנערך היה בין קבוצת חיילי בסיס האימונים החטיבתי לבין חיילי גדוד 13, עליו נמנה עופר בעת שירותו.

לאחר משחק זה נערך משחק נוסף בין חניכי תנועת בני עקיבא בעיר לבין בני משפחת שרעבי וחבריו של עופר כשלבסוף נערך משחק מסכם בין קבוצות אליצור גבעת שמואל המקומיות.

“עופר היה עלם חמודות, בחור אהוב על כולם שאהב ספורט, וכדורסל במיוחד” אמרה שושי שרעבי, אימו של עופר ז”ל, לאחר שביקשנו ממנה לספר מעט על דמותו.

“כשעופר היה חוזר הביתה לסופי שבוע כמעט תמיד הוא היה דבר ראשון מחליף בגדים והולך עם חברים למגרש הכדורסל” היא סיפרה.

באשר לטורניר, שזוהי שנתו ה-15 ברציפות ציינה שרעבי כי “אמנם קשה מאוד האובדן, ואין יום שלא חושבים על עופר ועל איפה הוא יכול היה להיות היום, אבל קיום הטורניר, עם כל כך הרבה ילדים ובני נוער מאושרים, חיילים צעירים ובני משפחה הינו אירוע שמחייה אותו מחדש, ומעניק אושר לי ולבני המשפחה.

עופר אהב מאוד ספורט ואהב מאוד ילדים, והיוזמה הברוכה הזו, של ציקון ואנשי אליצור גב”ש היא רעיון נפלא שמעניק לנו אושר גדול ועל כך אני מודה לו מאוד.”

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

צילום: דניאל שרעבי

 

בני משפחת שרעבי עם לוחמי גולני שהשתתפו בטורניר. צילום: דניאל שרעבי
צילום: דניאל שרעבי
זו השנה ה-15 של הטורניר לזכרו של עופר ז”ל. צילום: דניאל שרעבי
“עופר אהב ילדים”. צילום: דניאל שרעבי