Site icon מקומונט גבעת שמואל

מאות ק”ג של פסולת בניין ועשבייה פונו מרחבי העיר – קנסות נרשמו למפרי החוק

במבצע אכיפה יזום פונו מאות ק”ג של פסולת בניין ועשבייה משטחים פתוחים וציבוריים ברחבי גבעת שמואל וקנסות נרשמו למפרי החוק. “נמשיך להקפיד על פינוי הפסולת ממגרשים בעיר ונשמור על גבעת שמואל ירוקה, נקייה ומטופחת” סיכם את המבצע מנהל הפיקוח והאכיפה העירוני שמעון ברוכים

במהלך השבועות האחרונים, פקחי עיריית גבעת שמואל יצאו במבצע אכיפה כנגד משליכי פסולת בניין, במסגרתו פונו מאות ק”ג של פסולת בניין ועשבייה ברחבי העיר ונרשמו קנסות למפרי חוק. כמו כן, מחלקת הפיקוח העירוני איתרה את בעליהם של מגרשים פרטיים בעיר בהם נמצאה פסולת בניין, ובאמצעות צו ניקוי כמקובל בחוק, דרשה מהם לנקות ולפנות את הפסולת מהמגרשים שבבעלותם.

עד כה פונו מפסולת למעלה מ 30 מגרשים ברחבי העיר – בניהם מגרשים בשכונות רמת הדר, השכונה הותיקה ושכונת השחר. הפרויקט בוצע כחלק ממדיניות העירייה לשמירה על ניקיון ואיכות הסביבה. הפסולת פונתה לאתר מורשה.

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

מנהל מחלקת הפיקוח ורשות החנייה בעיריית גבעת שמואל, שמעון ברוכים: “הימצאותם של פסולת בניין ועשבייה שוטה במגרשים ברחבי העיר, לא רק שאינה תורמת לחזות העיר, אלא אף מהווה מקור להימצאותם של נחשים ומזיקים במיוחד בתקופה זו של הקיץ. אנו נמשיך להקפיד על פינוי הפסולת ממגרשים בעיר אל האתרים המורשים ונשמור על גבעת שמואל ירוקה, נקייה ומטופחת”.