Site icon מקומונט גבעת שמואל

מאות תושבים השתתפו בערב מנהיגות להורים לילדים מיוחדים שכלל את המופע “ד”ר התלהבות”

מעל 250 תושבים הגיעו ברביעי האחרון למופע הומור ייחודי במסגרת ערב של מנהיגות הורים לילדים מיוחדים בשיתוף האגף לשירותים חברתיים – עבודה קהילתית.

מופע ההומור מפי ‘ד”ר התלהבות’ הוא מופע מצחיק ומלא אנרגיות אך בעיקר מצייד את הנוכחים בארגז כלים לחיים טובים ומאושרים יותר!

ראש העיר יוסי ברודני אמר “לאורך כל השנים האחרונות, אנו מקדמים את נושא הצרכים המיוחדים בעיר ומאוד חשוב לנו נושא השילוב בחברה. ילדים מיוחדים הם חלק מהחברה כולה,  והציפיות מהם כמו גם ההזדמנויות שניתנות להם, יהיו שוות”.

צילום: עיריית גב”ש

עוד  נשאו דברים אתי סומך מנהלת האגף לשירותים חברתיים, אורית נאור מנהלת מחלקת חינוך מיוחד ושירה גבאי עו”ס קהילתית המלווה את הפעילות של מנהיגות ההורים לילדים מיוחדים לאורך כל השנים האחרונות והייתה אחראית על ארגון ערב זה.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

מנהיגות ההורים בשיתוף האגף לשירותים חברתיים מפעיל לאורך השנה פעילות מגוונת לילדים המיוחדים בעיר : קייטנות ייעודיות, הרצאות, ערבי מודעות, חוגים לילדים המיוחדים ועוד. חברי מנהיגות ההורים סיפרו שכיום, לאחר מספר שנים של פעילות מגוונת בעיר,  רבים כבר  יודעים שצמי”ד זה לא רק תכשיט, אלא ראשי תיבות של “צרכים מיוחדים”.

כמו כן ציינה קבוצת מנהיגות ההורים כי הם בוחרים בשלוש השנים האחרונות להיות בעשייה, ביזמות, בשילוב הילדים המיוחדים בחברה ובמתן מענים לקהילה. הם נפגשים אחת לשלושה שבועות, הוגים רעיונות, רוקמים חלומות ומוציאים אותם לפועל  בדמות פעילויות יומיומיות מגוונות: חוגים, קייטנות קיץ, הרצאות, אירועי שיא למשפחות ועוד.