Site icon מקומונט גבעת שמואל

מארזי מתנה איכותיים זה שוגליז

החגים הגיעו וכשחלפתם לצד הקיוסק השכונתי גיליתם מגוון מארזי מתנה בעלי מראה אחיד או שבלוני לחלוטין? חושבים אולי לערוך מארז משלכם אך לא בטוחים מה לכלול בתוכו וכיצד לגרום לו להיראות יוקרתי ומזמין?

רגע שאתם רוכשים ‘עוד’ מארז שכולם מכירים, זה הזמן לבקר באתר של שוגליז בוטיק המתנות של ישראל. בשוגליז תמצאו מגוון רחב של מתנות שונות החל מפריטים בודדים ועד למארזים, כאשר האתר מתמחה ביצירת ושיווק מארזי מתנה מסוגננים ומעוצבים בשפע של מקוריות.

מארזי בוטיק יוקרתיים

אל תתנו לתיאור מיד להשליך אתכם אל עבר מחוזות של מחירים מופרזים; כי באתר Shooglis – מתנות תוכלו למצוא שפע של אפשרויות החל ממחירים השווים לכל כיס. אחד מתחומי ההתמחות של צוות שוגליז, הוא ביצירת מארזים בעלי מראה בוטיקי נפלא שאמנם נראים יוקרתיים, אך מגיעים במחירים אטרקטיביים ושווים במיוחד.

הסוד ליצירתם של מארזי מתנה בוטיק שמור ביכולת לשלב בין מגוון רחב של פריטים לבין נגיעות אמנותיות המקנות למארז מראה יוצא דופן, כזה שמספק לו נוכחות בכל רחבי החדר.

החל ממארזים כפריים העשויים עץ ושכוללים מגוון פריטים לבישול ופריטי מטבח, דרך מארזי אלכוהול מבירות מקומיות ועד למשקאות חריפים משובחים ועד למארזי שוקולדים מדברי מתיקה יוקרתיים ועד למתוקים שתמיד כיף להצטייד בעוד ועוד מהם, ולהתמכר אל הטעמים הנהדרים.

תמיד יש עוד מקום ליצירה

הסוד של כל בית עסק טמון כמובן ברצון הטוב והתשוקה הרבה המלווים את השירות. היבט זה ניכר בהחלט בשירות הניתן מטעם שוגליז, הן בדמות שירות לקוחות הזמין לכול, והן בדמות מארזי המתנה המושקעים ביד אומן.

קרדיט תמונה: FREEPIK

על המארזים אמונים צוותים בשוגליז השוקדים בכל עת הן על הכנתם של מארזים אשר הוזמנו למשלוח, והן על הכנתם של מארזי קונספט חדשים עם שלל רעיונות מקוריים ונפלאים. לאחר שיעברו את כל הבדיקות הנדרשות, גם הם יעלו אחר כבוד אל הקטלוגים השונים הסדורים ברחבי האתר.

מתאים ליום ליום ולבוא החגים

מחפשים מתנה לרגל יום האהבה? או אולי רוצים לפנק את העובד והעובדת לאור העובדה שהם הצטיינו בעבודתם? או אולי החגים מתקרבים ואתם מחפשים אחר מתנה לחג או לרגל בואו של יום מיוחד?

שוגליז מצטיינים ביצירת מתנות המתאימות למגוון רחב של רגעים מרגשים, הן ברכישה ללקוחות פרטיים והן מול לקוחות עסקיים.

כל מארז ומארז נערך על-פי קונספט פרטני, וכן ניתן למתג אותו ולהוסיף שלל הקדשות שהופכות את המתנה הכללית לכזו המביאה עמה נימה אישית וחמה.

החל ממציאת מתנה ליום האישה הקרב ובא, דרך מארזי מתנות לחגי תשרי וחג האביב ועד למתנות ליום-יום מימי הולדת ועד לחתונה; שוגליז כאן אתכם עם המארזים היפים בישראל, במחירים אטרקטיביים ומשלוחים מהירים המגיעים עד לבית הלקוח/ה.