Site icon מקומונט גבעת שמואל

מא’ עד י”ב – נציגי התלמידים בגבעה סיכמו שנה עם ראש העיר

לרגל סיום שנה”ל תשע”ט נפגשו נציגי התלמידים בגבעת שמואל עם ראש העיר יוסי ברודני לשיחת סיכום שנה, הפקת לקחים ושיפור הפעילות והתכנים לשנים הבאות.

כמידי שנה לרגל סיום שנת הלימודים, ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, נפגש עם נציגי התלמידים והתלמידות בעיר – בוגרי כיתות ו’ שסיימו את מסגרת הלימוד בבתי הספר היסודיים, בוגרי כיתות ח’ שסיימו את החטיבה רגע לקראת כניסתם לתיכון ובוגרי כיתות יב’ שסיימו את לימודי התיכון, האולפנה והישיבה התיכונית.

בפגישה, שהתקיימה בלשכתו של ראש העיר בהשתתפות מנהלת אגף החינוך, אתי דהן, ספרו התלמידות והתלמידים על הרגשתם עם סיום פרק זה בחייהם – מה אהבו בבית הספר ומה פחות ומה לדעתם צריך עוד לפיתוח העיר. התלמידים היו מלאי הערכה למערכת החינוך העירונית החל מגיל הגן ועד לבית הספר התיכון.

ראש העיר יוסי ברודני ברך את התלמידות והתלמידים ואמר: “החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני שלנו ואנו משקיעים בו משאבים רבים כדי שאתם,  תלמידים יקרים, תוכלו ללמוד במערכת חינוך איכותית, מובילה ומתקדמת. אתם ללא ספק דור העתיד של העיר והמדינה הזו. אני מאמין גדול בשיתוף תלמידים ובני נוער בהחלטות העירוניות הנוגעות להם, כמו גם ביצירת הנהגת נוער ערכית שתוביל שיח חינוכי ותספק כלים לבני הנוער בעיר לפעול בנושאים השונים המעסיקים את חייהם. שתהיה לכם ולכל ילדי העיר חופשת קיץ נעימה ובטוחה וכמובן הצלחה רבה בהמשך דרככם”.

גם לצעירי הצאן יש מה לתרום. ראש העירייה עם תלמידי כיתות ו’. צילום: דוברות גבעת שמואל
בוגרי חטיבות הביניים העירוניות. צילום: דוברות גבעת שמואל
דואגים לדורות הבאים. בוגרי י”ב. צילום: דוברות גבעת שמואל