Site icon מקומונט גבעת שמואל

מבצע ללכידת כלבים משוטטים בגבעת שמואל

במסגרת המבצע החרימו פקחי העירייה כלב מסוכן שהטריד את תושבי השכונה הוותיקה בעיר • שמעון ברוכים, מנהל יחידת הפיקוח העירוני: “לא נאפשר שוטטות של כלבים בעיר ללא השגחה ונמשיך לשמור על ביטחונם האישי של התושבים בכל האמצעים העומדים לרשותנו”.

רשות האכיפה והפיקוח העירוני של עיריית גבעת שמואל, בשיתוף לוכד הכלבים בשרות הווטרינרי ומשטרת ישראל, החרימו השבוע כלב מסוכן מבעליו לאחר ששוטט חופשי ברחבי העיר והטריד את מנוחתם של תושבי השכונה הוותיקה.

במהלך החודשים האחרונים, תקף הכלב כלבים נוספים באזור, רדף אחרי ילדים ששיחקו באזור וסיכן את ביטחונם האישי. בעל הכלב הוזהר ונקנס לא פעם ע”י הפיקוח העירוני אולם, לא שעה להוראת החוק ואפשר לכלב להמשיך לשוטט ברשות הרבים ללא שום פיקוח.

לאחר שבעל של הכלב לא עמד בדרישת החוק ולא השגיח על הכלב, החרימו פקחי העירייה את הכלב מבעליו והעבירו אותו להמשך טיפול בשרות הווטרינרי האזורי.

מנהל רשות החניה והפיקוח העירוני בעיריית גבעת שמואל, שמעון ברוכים, הסביר על הסיבות שהביאו לקבלת ההחלטה הקשה: “כלב משוטט מהווה מטרד ואיום לתושבים רבים. לא נאפשר שוטטות של כלבים בעיר ללא השגחה ונמשיך לשמור על ביטחונם האישי של התושבים בכל האמצעים העומדים לרשותנו. אנו קוראים לכל בעלי הכלבים להקפיד לחסן את כלביהם, לצאת איתם לשטח ציבורי כשהם קשורים ברצועה, להניח זמם אם הם שייכים לקבוצת הכלבים המסוכנים ולאסוף את גלליהם. בכוונתנו להמשיך את המבצע גם בחודשים הקרובים, על מנת לשמור על עירנו בטוחה, נקיה ומטופחת”.