Site icon מקומונט גבעת שמואל

מגוונת, צעירה ונשית: פורסמה רשימת הבית היהודי למועצת העיר

תמורות רבות עברו על חברי הבית היהודי בגבעת שמואל ב-5 השנים האחרונות, אך במבחן התוצאה – סניף הבית היהודי המקומי הוא הראשון מבית כל הסיעות המתמודדות למועצת העיר להציג רשימת מועמדים שלמה ומגוונת לקראת הבחירות שייערכו בעוד 100 יום בדיוק. ברביעייה הראשונה – 50% נשים. עדי גרוס: “יש לנו נבחרת מצוינת”.

שמונת מועמדי הבית היהודי לבחירות 2018 בגבעת שמואל. צילום באדיבות: עדי גרוס

בישיבה שנערכה בשבוע שעבר התכנסו חברי מועצת סניף הבית היהודי לבחור את רשימת המועמדים המלאה לקראת הבחירות הקרובות שייערכו באוקטובר.

נזכיר, כי הבחירה פוצלה לשניים. כבר לפני כארבעה בחרו חברי הסניף המקומי את מועמדיהם למקומות הראשון והשני את חברי מועצת העיר המכהנים כעת מטעם המפלגה במועצת העיר – יעקב ויליאן – כיו”ר הרשימה, ועדי גרוס כסגנו ומספר שתיים ברשימת המועמדים.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

כעת, התכנסו חברי הבית היהודי על מנת לבחור את המועמדים הנוספים ברשימה כשברקע הדברים עומדת העובדה כי לבית היהודי היום 3 מנדטים במועצת העיר וההערכות של חברי המפלגה מדברות על הגדלת כוחה של המפלגה בבחירות הקרובות.

באופן ראוי ומתכתב עם המציאות נבחרו למקומות 3 ו-4 ברשימה נשים צעירות ובעלת תמיכה חזקה בקרב תושבי הגבעה כשלמקום השלישי נבחרה מירי אברג’יל ואחריה, במקום הרביעי, התייצבה עו”ד מוריה רודריג-חדד.

אחריהן, להמשך הרשימה, נבחרו עו”ד ניסים שטיבי, יוסי פלג, גבריאל(גגו)קלוגמן ו-רוזלינד אידלהייט.

עדי גרוס: “יש לנו נבחרת מצוינת. המורכבת מאנשי עשייה, בעלי נסיון רב, כשברביעייה הראשונה יש שוויון מלא בין גברים ונשים ובראשה אל”מ במיל. יעקב ויליאן. מי שסייע לישיבה בג.ש זה אנחנו ומי שטיפל בבני עקיבא זה אנחנו ומי שישבו בוועדות למען בתי כנסת זה אנחנו. וכשיש בעיה – פונים אלינו. הגיעה עת אחדות. הצבור חייב להבין שבלי כח קשה להשפיע”

כח נשי עולה. מירי אברג’יל (משמאל) ו-עו”ד מוריה רודריג(חדד). צילום: עדי גרוס