Site icon מקומונט גבעת שמואל

מג’נין לבייג’ין: ערב הצדעה לפצועי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה

ביום ההוקרה לפצועי צה”ל השתתף תושב העיר ראובן מגנאג’י שנפצע במהלך מבצע “חומת מגן” וכנגד כל הסיכויים הצליח להשתתף כספורטאי פראלימפי ב-3 אולימפיאדות וזכה במדליית כסף ראש העיר יוסי ברודני: “סיפורו של ראובן הוא סיפורו של העם המיוחד והנפלא שלנו”

לרגל יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה שחל בשבוע שעבר, קיימה עיריית גבעת שמואל בשיתוף המתנ”ס הקהילתי, ערב מרגש ומיוחד שכולו הצדעה לתושבי העיר גבעת שמואל, אשר נפצעו במערכות ישראל ונפגעו בפעולות האיבה.

ערב ההוקרה המרגש התקיים באולם התרבות העירוני במעמד ראש העיר יוסי ברודני ובהשתתפות תושב גבעת שמואל, ראובן מגנאג’י, שנפצע במהלך מבצע “חומת מגן” ונאלץ לשיקום ארוך וממשוך בעקבות פציעתו הקשה. למרות השיקום הכואב והמתיש, הוא לא ויתר לעצמו עד שהפך לספורטאי פראלימפי ‏‎וייצג את ישראל באולימפיאדות ביג’ין, לונדון וריו.

‏‏‎ראובן שיתף כאמור את הקהל בחוויות ובהתמודדות האישית שלו עם הפציעה שחווה במהלך מבצע “חומת מגן”, דרך השתתפותו כחותר וספורטאי פראלימפי באולימפיאדות  ביגין, לונדון וריו ועד לזכייתו במדלית כסף בגביע העולם 2013.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “סיפורו של ראובן זהו בדיוק סיפורו של העם שלנו. היום, יותר מתמיד, עלינו להוקיר את הנופלים ואת כל פצועי המלחמות ופעולות האיבה, הנושאים בגופם ובנפשם, את צלקות המלחמה על תקומת ישראל והגנתה. כולנו מחבקים אותם וחבים להם את כל הכבוד והערכה. שנדע יחד, לאסוף את השברים ולחתור לעתיד טוב יותר, עבור ילדנו, מדינתנו ועירנו – כי עם ישראל חי וקיים!

כזכור, יום ההוקרה השנתי לפצועי צה”ל ונפגעי מערכות האיבה בישראל החל כיוזמה מקומית של תנועת הנוער “בני-עקיבא” בדרום הארץ ובעשור האחרון בהחלטת ממשלה, הוחלט להפוך אותה ליום ממלכתי רשמי במדינת ישראל.