Site icon מקומונט גבעת שמואל

מגשי פירות גבעת שמואל שהופך כל חגיגה למושלמת!

חושבים על דרך מקורית במיוחד לשמח את הקרובים שלכם? רוצים לעשות הפתעה נעימה לקרוב משפחה ולא יודעים מה בדיוק להביא? הבאת מגשי פירות גבעת שמואל יכול להיות רעיון מעולה. הפירות הם עסיסיים, טעימים, והכי חשוב – בריאים ומזינים את הגוף. אז תשכחו על מה שידעתם על שוקולדים, תפסיקו להפריז בערכם של חטיפים, סוכריות ומתוקים אחרים – כי את מקומם בשיח על מתנות והפתעות תופסים הפירות על המגש. את הפירות אפשר לבחור לעצב בכל דרך וצורה אפשרית, כך שיש לכם אין סוף אפשרויות איך להגיש את המתנה הנפלאה והטעימה הזו.

 

מגשי פירות – למה בכלל?

שאלה ראשונה שאולי תרצו לשאול את עצמכם בבואכם לקרוא מאמר זה, הינה למה בכלל להעניק מגש פירות, הרי זה לכאורה מאוד טריוויאלי ו”פשוט” מדי? פירות אנחנו אוכלים מתוך מגירות המקרר או אוכלים בתור קינוח… מה כל כך מיוחד בהן? אז תדעו לכם שמנהג הענקת מגשי פירות בתור מתנה, שי או אות הערכה קיים כבר זמן רב והיה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. פירות מסמלים איכות, טבע ויוקרה שאין בשום תשר אחר. פירות מסמלים את החיבור שיש לאדם עם אמא -אדמה, ואת היופי של עולם הצומח אותו מביא עולמנו המיוחד.

תמונה: פרי גנך

למי לתת מגשי פירות?

שאלה מצוינת שאפשר לשאול זה למי להביא את מגשי הפירות. מומלץ להתייעץ קודם לכן עם מישהו שמכיר היטב את האדם לו אתם מתכוונים להביא את מגשי הפירות בתור מתנה, כדי למנוע מבוכה ואי נעימות. יש אנשים שלא אוהבים פירות, לא מתחברים לזה או גרוע מכך – הם אלרגיים או סוכרתיים. למרות זאת, ייתכן ומגשי פירות ייראו בצורה נעימה ואהודה במיוחד אצל מרבית האנשים שתפגשו במהלך חייכם. מי לא אוהב פירות בתור קינוח לקראת סוף אירועי שמחה כמו חתונות?

את מגשי הפירות אפשר לעצב כך שהם יותאמו לסיטואציה. אם אתם יודעים שהאנשים להם אתם מעניקים מגשי פירות אוהבים פירות מסוג מסוים, הקפידו שהם יופיעו בכמות גדולה בהשוואה לסוגי הפירות האחרים.

פנקו את המשפחה, החברים והמכרים שלכם עם סלסילות ומגשי פירות טעימים ומתוקים!

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.