Site icon מקומונט גבעת שמואל

מדוע אסור להתפשר על בחירת קבלן לניסור בטון

למה אסור להתפשר על בחירת קבלן לניסור בטון

מצאתם קבלן ניסור בטון שמציע את שירותיו בזול, ואתם רוצים לבדוק האם כדאי לכם להזמין אותו? מתלבטים בין קבלן ניסור בטון שמציע שירותים זולים, לבין קבלן אחר שמציע את שירותיו במחירים גבוהים יותר? ובכן, אם ככה, חשוב שתדעו שאסור להתפשר על בחירת קבלן לעבודה מסוג זה. והנה 3 סיבות שיבהירו לכם למה לא כדאי להתפשר על כך:

1. בטיחות במקום הראשון

קודם כל, קבלן שמציע את שירותיו במחיר נמוך בצורה מגוחכת, הוא כנראה קבלן לא מקצועי, שלא מוסמך לבצע את עבודתו כחוק. וזה אומר שכנראה אותו קבלן יבצע עבודה לא איכותית ולא בטיחותית, שעלולה לפגוע בתשתיות הביוב או המים, או אפילו לסכן אתכם. ומכיוון שעבודה עם מנסר בטון שנעשית על ידי אדם לא מקצועי ושאינו מיומן בכך, עלולה לסכן את חייו, את חיי הסובבים אותו ואת חיי המתגוררים במבנה – אז זה ממש לא נושא שכדאי להקל בו את הראש. להפך. חשוב לחפש ולהזמין רק מנסרי בטון מקצועיים, מוסמכים ומנוסים.

ניסור בטון. צילום: CANVA

2. חוסכים כאבי ראש ובירוקרטיה

אם אתם מתעניינים בניסור בטון, חשוב מאוד שתדעו שאם אתם רוצים למשל להרוס קיר – אז בדרך כלל תצטרכו לשם כך אישור ייעודי ו\או רישיון מיוחד. ואתם יודעים מה זה אומר – המון התעסקות עם בירוקרטיה. מה שאומר המון התעסקות עם כאבי ראש, שבטח אין לכם זמן או כוח אליהם. לעומת זאת, אם אתם שוכרים חברה מקצועית להריסה ולניסור בטון – אז לאותה חברה יש כבר את כל הרישיונות והאישורים הנדרשים. כך שאין ספק שזה יכול להקל עליכם משמעותית, ולחסוך לכם זמן רב.

3. תוצאות יעילות ומהירות

מכירים את זה שאתם מנסים לעשות משהו לראשונה, וזה לוקח לכם פי 5 או פי 20 יותר זמן, מאשר משך הזמן שהמשימה הזו הייתה אמורה להיארך אם הייתה נעשית על ידי בעל מקצוע או אדם עם ניסיון בתחום? או שאולי אתם יכולים להיזכר במצבים שעשיתם משהו בפעמים הראשונות, והתוצאה הייתה “בסדר”, אבל לא יעילה ומרשימה, כמו שהייתה מתקבלת לו בעל מקצוע מיומן או אדם מנוסה היו מבצעים אותה? כמו בתחומים רבים אחרים בחיים – כך גם בתחום ניסור הבטון. ל-מידת המומחיות, הידע והניסיון, יש השפעה מכרעת מבחינת יעילות ומהירות התוצאות.

אז אם אתם רוצים להנות משירותי ניסור איכותיים ומהירים, כדאי שתפנו רק לחברה מובילה בתחום – כמו חברת “דניאל ניסור בטון”.