Site icon מקומונט גבעת שמואל

מדוע גם אתם חייבים צילומי קייק סמאש מתוקים לתינוק שלכם?

הטרנד המדליק והסוחף של צילומי Cake Smash (קייק סמאש) הגיע אלינו מארה”ב וההורים בישראל אימצו בחום את הטרנד החדש והמלהיב. לאחר טרנד צילומי הניו בורן וצילומי המשפחה, כעת הגיע הזמן להכיר את הטרנד האמריקאי לצילום התינוק לרגל יום הולדתו הראשונה כאשר הוא זולל בהנאה את עוגת היום הולדת היפה שנאפתה לכבודו, מורח את בגדיו וגופו בעוגה ונהנה מכל רגע. זו חוויה מדליקה להורים ולכל הסובבים, ואין כמו תיעוד התינוק המתוק שחופר בידיו הזעירות בעוגה ומתמוגג המטעמים המתוקים והנפלאים, בעוד ההורים צוהלים וזוכים לחוויה מדהימה.

מזכרת מתוקה לכל החיים

כל ההורים מצלמים ללא סוף את התינוק הפעוט מרגע לידתו, וכאשר הוא מגיע לגיל שנה הם מעוניינים לחגוג עבורו יום הולדת ראשון, למרות שהוא עדיין אינו מבין על מה כל המהומה. כדי לשדרג את האירוע והחוויה, ועל מנת לזכות באלבום תמונות מדליק, מתוק ומרגש במיוחד, כדאי גם לכם להגיע לסטודיו מקצועי לצילומי משפחה המתמחה בין השאר בצילום תינוקות עם עוגת יום ההולדת שלהם בעודם זוללים את העוגה המתוקה והטעימה.

מועכים וזוללים את עוגת היום הולדת

קייק סמאש, בעברית מעיכת עוגה, הוא טרנד חדש ומלהיב לצילום התינוק שחוגג את יום ההולדת הראשון בחייו. במקום עוד צילום שגרתי עם כובע ליצן ובלונים מגיעים לסטודיו מאובזר ומתעדים את התינוק בוחן בסקרנות את עוגת יום ההולדת, טועם בזהירות, בוחן את תגובת הוריו לנעשה, ומרגע שהטעם המתוק של העוגה מתפזר בפיו הוא אינו מסוגל להפסיק לזלול את העוגה ולדחוף לפיו הפעוט עוד ועוד חלקים ממנה. בשלב מסוים כל גופו ובגדיו נמרחים בשוקולד, קרמים וסוכריות צבעוניות, הוא זוחל על העוגה ומחייך לכל עבר בהנאה.

חשוב לדעת כי צילומי קייק סמאש מחייבים היערכות מוקדמת לכן מומלץ לתאם עם צוות הסטודיו מועד ליום הצילומים כשבועיים מראש. יש להגיע לסטודיו עם בגדים להחלפה וכמובן להביא עוגת יום הולדת מושקעת וצבעונית, כדאי שהיא גם תהיה טעימה. אפשר לשלב בצילומים את אחיו ואחיותיו של התינוק, להצטלם יחד עם ההורים והסבים והסבתות, להוסיף אביזרים שונים, חלקם נמצאים בסטודיו, וכך כולם זוכים לחוויה מדליקה ובלתי נשכחת לכל החיים.

תמונה באדיבות: pixabay

הצילום בסטודיו אורך כשעתיים עד שלוש שעות, לפני שהתינוק זולל מהעוגה ומתלכלך מצלמים אותו בבגדים נאים, לבד, עם הוריו ועם שאר המלווים. לאחר מכן מניחים את התינוק ליד העוגה ומתעדים את כל הרגעים המתוקים מבעד לעדשת המצלמה.

חוויה מדליקה ובעיקר מתוקה

כדאי לכל ההורים לתאם יום צילומים בסטודיו עם התינוק ביום הולדתו הראשון, וליהנות מחוויה מדהימה, ומתמונות מתוקות במיוחד של הפעוט זולל עוגה טעימה. את התמונות אפשר לצרף לאלבום התמונות המשפחתי, ראוי להדגיש כי צילומי משפחה חווייתיים בסטודיו מקצועי הם דרך נפלאה וחשובה לתעד את הדורות וליהנות מפאזל משפחתי מקורי ומעניין, ומתיעוד חשוב של המשפחה ההולכת ומתרחבת.