Site icon מקומונט גבעת שמואל

מדוע חשוב לבחור חברת הובלה איכותית בגבעת שמואל?

אחת מן הערים המפותחות והמרכזית בארץ הינה ללא ספק גבעת שמואל. בעיר זו, נמצאים אנשים מהמעמד סוציו אקונומי בינוני עד גבוה והיא עיר תוססת עם אזורי בילוי מפותחים ושכונות מרהיבות. רבים עוברים לגבעת שמואל, בשל הקרבה שלה למקומות עבודה רבים, החינוך בעיר והשירותים הקהילתיים. אם רכשתם או שכרתם דירה בגבעת שמואל, זה הזמן למצוא חברת הובלות דירות בגבעת שמואל אשר מעניקות שירות באזור זה, כאלה שתהיינה יעילות, אמינות והכי חשוב – מקצועיות.

כאשר מדובר על חברת הובלות גדולה, כל הסיכויים שתמצאו מובילים בזמן שמתאים לכם למעבר הדירה. כדאי כי תתעניינו בשירותים הנוספים אשר חברות הובלות רבות מציעות ללקוחותיהן כגון: שירותי אריזה, פריקה, פירוק והרכבת רהיטים , שירותי הובלה במנוף לרהיט כבד שאינו יכול לעבור בדלת הדירה או הבית, במעלית או במדרגות ויש להוביל אותו באמצעות מנוף מחלון הגדול הנמצא בסלון, שירותי אחסנה ועוד.

כדאי כי  תגיעו לדירתכם החדשה בזמן שאין תנועה, היות והעיר גבעת שמואל, נמצאת על ציר תנועה מרכזי ולכן, כדאי כי ההובלה תתבצע בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב כאשר התנועה בכבישים פוחתת..

מומלץ להזמין חברת הובלות גדולה המכירה היטב את אזור גבעת שמואל

אם אתם מעוניינים לעבור לגור בגבעת שמואל, מומלץ כי תמצאו חברה מקצועית וגדולה עם צוות מיומן, אשר מכירה היטב כל סמטה ורחוב בגבעת שמואל, הנחשבת לאחת הערים הצפופות במרכז הארץ. מומלץ לקבל המלצות על חברת ההובלות שתשרת אתכם על פי הצרכים שלכם ולא להסתמך רק על האתרים ברשת.

משאית הובלות. צילום: כתב מקומונט

כדאי כי חברת הובלות שתדברו עמה, תשלח אליכם מוביל, על מנת שיאמוד את תכולת הדירה וידע כמה אנשי צוות הוא יצטרך להביא עמו ביום המעבר, מה גודל המשאית הרצוי להובלה זו,  מה העלות של ההובלה אשר תהיה כתובה בהצעת מחיר. את הצעת המחיר, תוכלו להשוות מול חברות הובלה אחרות ולהבין אם מדובר במחיר סביר.

בדקו רישיונות, וותק והמלצות לפני שתזמינו חברת הובלות

ישנן חברות הובלות רבות בישראל וחלק מהן התפתחו מאוד, כאשר הרחיבו את סל השירותים שהן מעניקות ללקוחותיהן.. יש לבדוק רישיון הובלה ועסק, לפני שתחליטו להזמין חברת הובלות זו או אחרת, בקשו לראות ביטוח תכולה של החפצים שאתם מעוניינים להעביר לדירה החדשה שאליה תעברו. אם יש לכם המלצות, בדקו אותן לעומק.

אם אתם מחפשים באמת חברת הובלות אשר תענה לכם על כל הדרישות, כדאי כי תתקשרו אל חברת הובלות מיכאל ובוריס, אשר קיימת כבר 22 שנה. החברה היא בפרישה ארצית ומעניקה שירותי הובלה איכותיים הכוללים: אריזה, פריקה וטעינה של התכולה, פריקה והרכבת רהיטים, שירותי הובלה במנוף, שירותי אחסון תכולה ועוד. החברה מעיקה שירות גם בשעות הערב וגם בשבתות.