Site icon מקומונט גבעת שמואל

מדוע יותר ויותר מגדלים בוחרים בחברת ניהול ועד בית?

בשנים האחרונות, ניתן לראות שיותר ויותר בנייני ומגדלי מגורים, בוחרים להיעזר בשירותיה של חברה לניהול ועד בית. אז החלטנו לצאת ולבדוק מה עומד מאחורי התופעה, במטרה לנסות להבין מה היתרונות של היעזרות בחברה לניהול הבניין, וכדי לענות על השאלה האם זה באמת משתלם וכדאי להיעזר בחברה מסוג זה.

מה היתרונות של חברה לניהול ועד בית?

להלן 3 יתרונות של היעזרות בחברה לניהול ועד בית:

  1. תיקון תקלות

כשאין לכם חברה לניהול הבניין, אם יש תקלה שצריך לתקן – אתם צריכים לרדוף אחרי כל מיני אנשי מקצוע, שאמינותם מוטלת בספק. במקום זאת, חברות לניהול הבניין מציעות לכם להנות מכל השירותים במקום אחד, תוך התנהלות מול גורם אמין ובעל ניסיון רב בתחום, שדואג לצרכים שלכם מסביב לשעון. צריכים להזמין רתח? יש פיצוץ בצנרת? או שאולי יש צורך בהתקנת מעקה במדרגות, בתיקון דלת, או בהחלפת זכוכית שהתנפצה? במקום לחפש אנשי מקצוע בעצמכם, חברות לניהול הבניין יעשו זאת במקומכם – כאשר באופן זה אתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה תבוצע על צידה הטוב ביותר, ובמהירות האפשרית.

צילום: CANVA
  1. שמירה על הניקיון והסדר בבניין

מכירים את זה שאתם נכנסים לבניין מטופח ונקי, ונהנים רק מעצם הכניסה ללובי שלו? לעומת זאת, נסו להיזכר בפעמים בהן נכנסתם לבניין מלוכלך ומוזנח, ובהרגשה שזה עשה לכם. אין ספק, שחשוב שהכניסה לבניין תהיה נקייה, מסודרת ומטופחת, וזאת על מנת שיהיה לנו נעים להיכנס לאותו בניין. ולכן, אם גם לכם חשוב איך הכניסה לבניין שלכם נראית – אז כדאי מאוד שתיעזרו בשירותיה של חברה לניהול הבניין ו-ועד הבית.

  1. העלאת השווי של ערך הדירות

כשלבניין שלכם יש חברה לניהול ועד בית, זה מעלה את ערך הדירות. כך שאם לדוגמא יש לכם דירה בבניין הנעזר בחברה לניהול ועד הבית, אתם יכולים לגבות עליה שכר דירה גבוה יותר, שכן כך הנכס נחשב לאיכותי יותר.

מחפשים חברה לניהול ועד בית? הכירו את “הטחנה הירוקה”

נמאס לכם מזה שהמדרגות בבניין תמיד מלוכלכות או מזה שהמעלית תמיד נתקעת, ואז צריך להמתין שעות עד לתיקונה? רוצים לישון בראש שקט, ולהיות בטוחים שתקבלו סיוע מקצועי שקשור לתחזוקת הבניין שלכם, ברגע שתזדקקו לכך? אם כך, כדאי לכם להיעזר בחברת ניהול ועד בית ותיקה, מקצועית ואמינה, כמו חברת הטחנה הירוקה – חברה לניהול ועד הבית. חברת מעין זו תוכל לעזור לכם לאתר רתך מקצועי בכל פעם שתזדקקו לתיקון צינור שהתקלקל, לתיקון מדרגות או להתקנת מעקה למדרגות בבניין המגורים שלכם. ועם חברה כזו תוכלו תמיד להיות בטוחים שהעבודה שבוצעה בבניין שלכם, עברה בדיקה של עמידות החומר והתתקנה, כדי למנוע נזקים שונים שיכולים להתרחש בשל עבודה לא מקצועית.