Site icon מקומונט גבעת שמואל

מדוע מומלץ להזמין שירות ניקיון מקצועי

(צילום: עמיעד טאוב)

אם יש בבעלותכם בית פרטי, דירה , או שאתם מתגוררים בנכס שכור, אתם ודאי יודעים כמה חשוב, ויחד עם זאת לא פשוט, לשמור על הבית נקי בכל עת. ניקיון הוא מטלה לא קלה ולא נעימה, אך אין ספק שלשהות במקום נקי יוצר הרגשה מעולה. נושא הניקיון חשוב גם לטובת שמירה על הבריאות. שהייה במקום לא נקי עשויה לגרור בעקבותיה התפתחות של מחלות ונגיפים. אם אתם רוצים לוודא שהנכס בו אתם גרים אכן יהיה נקי ומצוחצח, מומלץ לפנות לחברה אשר זוהי המומחיות שלה. חברת ניקיון בתים ודירות שתגיע ותבצע עבורכם ניקיון יסודי.

רובינו מאוד אוהבים להיות במקום נקי, אך לא תמיד יש לנו את הזמן והפניות הדרושה על מנת לבצע את הניקיון באופן עצמאי. בין כל המטלות השוטפות וסדר היום הלחוץ, נותר נושא הניקיון כדבר הגוזל זמן יקר, אותו ניתן לנצל לפעילויות אחרות, מהנות ונעימות יותר. חברת ניקיון יכולה לחסוך מכם את הצורך בניקיון עצמאי של הבית או הדירה שלכם, והיא גם תבטיח כי המקום אכן ינוקה למשעי. ניקיון המבוצע על ידי חברה מקצועית הוא לא אותו סוג ניקיון שאנו מבצעים לבד. זהו ניקיון הרבה יותר מקיף, אשר לא משאיר בחלל אף לא פינה אחת מלוכלכת.

מה כולל שירות מקצועי בניקיון

חברות הניקיון מספקות לבעלי דירות ובתים פרטיים שירות יסודי ביותר. הניקוי כולל ניקיון אבק מכל החפצים, הרהיטים, מדפים, תמונות, מראות. שאיבה של ריפודים, שטיחים וכריות. טאטוא רצפות, שטפת רצפות. ניקוי תריסים והברקת חלונות. הניקיון נעשה בכל חדר וחדר בנכס, כולל חדרי השינה, סלון, חדרי רחצה, מטבח, וחדרי עבודה. במסגרת הניקיון מבצוע ניקוי יסודי של המטבח. ניקיון הכיריים, הכיור, ניקוי הארונות, המקרר, תנור, ומכשירי חשמל נוספים. ניקוי חדרי הרחצה כולל חיטוי של הכלים הסניטריים, שטיפת האסלות, כיורים וכדומה. באם אתם זקוקים לשירות פוליש לרצפות, ישנן חברות ניקיון אשר ניתן להזמין מהן שירות זה כשירות נוסף לניקוי הכולל הנעשה בנכס.

ניקיון במעבר דירה

אם אתם עובדים לדירה, בין אם דירה יד שניה, אשר התגוררו בה דיירים אחרים ובין אם דירה מקבלן, מומלץ להיעזר בשירותי של חברת ניקיון מקצועית. בדירות יד שניה גרו לפניכם אנשים אשר אינכם יודעים באם הקפידו על ביצוע ניקוי איכותי של הדירה. על מנת להיות בטוחים כי המקום נוקה לפי הסטנדרטים שלכם, מומלץ לבצע לפני הכניסה לנכס ניוקי יסודי. דירות חדשות, אשר נמכרות לדיירים מהקבלן, גם הן זקוקות לניקוי, לפני שניתן להיכנס ולגור בהן. בדירות אלו לרוב קיים לכלוך הנוצר כתוצאה מתהליך הבניה והרכבת הארונות, ורק חברת ניקיון מקצועית תוכל להבטיח לכם שכל הלכלוך הוסר טרום כניסתכם לנכס.