Site icon מקומונט גבעת שמואל

מדור לדור: תלמידות אולפנה אמי”ת חוגגות יום הולדת לבני הגיל השלישי בעיר

תלמידות אולפנת גבעת שמואל עושות טוב בקהילה כל השנה והפעם לרגל יום המעשים הטובים, הן הכינו סרטוני יום הולדת לוותיקי העיר החוגגים יום הולדת עגול 80, 90, ואפילו 100 – והגיעו לביתם עם עציץ על מנת לשמח ולברך אותם בהמשך שנים טובות ובבריאות איתנה.

בגבעת שמואל עושים טוב בקהילה כל השנה והפעם לרגל יום המעשים הטובים שחל החודש, תלמידות אולפנת אמי”ת גבעת שמואל, הכינו סרטוני יום הולדת לוותיקי העיר החוגגים יום הולדת עגול 80, 90, ואפילו 100 – והגיעו לביתם עם עציץ על מנת לשמח ולברך אותם בהמשך שנים טובות ובבריאות איתנה

יוזמה חשובה זו נועדה במטרה, לחבר את הדור הצעיר לתושביה הוותיקים של העיר, השותפים באופן מלא לעיצוב דמותה, אופייה, עברה ועתידה של גבעת שמואל.  תושבים אלו יוצרים את ההון החברתי האיכותי, שיחד עם בני הדור הצעיר, הופכים את החברה והקהילה בעיר, לערכית לאכפתית ולמעורבת יותר.

ראש העיר יוסי ברודני, ברך אף הוא את החוגגים ואמר: “גבעת שמואל היא עיר קהילתית מעורבת ומתנדבת, ששמה את האזרח הוותיק במרכז. צוותי אגף החינוך והאגף לשירותים חברתיים של העירייה, יחד עם המתנ”ס הקהילתי, בני נוער ומתנדבים רבים, פועלים במסירות ובאהבה עבור אוכלוסייה יקרה וחשובה זו במהלך השנה כולה – ובמיוחד בתקופה זו, על מנת לשמור על איכות חייהם, לשפר את יכולתם התפקודית ולעשות ככל הניתן כדי לחזקם במישור האישי, המשפחתי והקהילתי.

תלמידות אולפנה אמי”ת עם “ילדי היומולדת”. צילום: דוברות גבעת שמואל