Site icon מקומונט גבעת שמואל

מדליקים את האור שבכל אדם

קצת באיחור, אבל כשעושים מעשים טובים, אף פעם לא מאוחד מדי לפרסם את זה. עמותת “תקוות עולם” בראשותם של שמוליק מאירוביץ, יו”ר סניף הבית היהודי בגבעת שמואל וראובן גור אריה סגן ראש המועצה אזורית שומרון לשעבר חגגה את חנוכה במספר אירועים.

את פתיחת החג והדלקת הנרות ציננו ב”תקוות עולם” במסיבת חנוכה לבעלי צרכים מיוחדים בשיתוף פעולה עם שי טרבולסי הבעלים של מכון הספינינג “שייקלינג”, אשר לו סניפים בשוהם ובפתח תקווה.

מאירוביץ וטרבולסי משמחים את הילדים. “שנה 15 ברציפות”. צילום: עמותת תקוות עולם

טרבולסי, ידעו ללחוש לנו בסוד, הוא כבר מזמן לא חדש בתחום הנתינה והדאגה לאחר, ולמעשה, כבר מעל 15 שנים שהוא מקיים אירועים כאלו עבור בעלי צרכים מיוחדים.

“כבר מעל 15 שנים שאני מארגן מסיבות לבעלי מוגבליות, התחלנו בקטנה והיום זה הפך למפעל חיים שלי,” סיפר טרבולסי, וביקש למהר ולתת קרדיט גם לשותפים שלו, “תודה לעמותת תקוות עולם על העזרה ולקוסם ערן בליזובסקי על ההופעה המדהימה.”

“שמחתי להשתתף במסיבת חנוכה מרגשת לבעלי צרכים מיוחדים,” הוסיף שמוליק מאירוביץ, מראשי עמותת תקוות עולם ומיוזמי האירוע, “הדלקנו נרות חנוכה עם הפעלות מיוחדות וכמוכן חילקנו חבילות שי מכובדות למשתתפים, היה מאוד מרגש ושמחנו לתת מעט אור לחבר’ה הנהדרים האלו, עכשיו אנחנו כבר מתכננים את מסיבת פורים.”

ובתוך כך, השבוע כך נודע למדור, תרמה עמותת “תקוות עולם ” זוג תפילין מהודר לבית מדרש “מעלות” לתשושי נפש, באירוע מרגש בהשתתפות אנשי הצוות והמטופלים.

ראובן גור אריה, אף הוא מראשי העמותה ציין, “זכינו לתרום תפילין למיזם מדהים של בית מדרש שנותן אפשרות ללמוד תורה ולהשתלב בקהילה” ומאירוביץ חברו הוסיף: “פגשנו אנשים שמתמודדים עם קשיים ולמרות הכל בחרו לשקם את חייהם. ננצל את הבמה כמובן להמשיך לעשות טוב ולהגיד שנשמח בעזרה לתרומות בחלוקת תפילין לנזקקים ולאירועים משמחים לבעלי צרכים מיוחדים.”

כל הכבוד!

ראובן גור אריה ושמוליק מאירוביץ מעניקים את זוג התפילין לבית המדרש לתשושי נפש. צילום: מעלות