Site icon מקומונט גבעת שמואל

מדפים מעוצבים – תוספת שימושית בכל חדר

מדפים מעוצבים בבית משחקים לא רק תפקיד פונקציונלי, אלא יכולים גם לקשט ולהפיח חיים בסלון, מטבח ואפילו מסדרון. ואילו עבור כמה טרנדים חמים בעיצוב פנים, שבהם הדגש הוא על מינימליזם, מדפים על הקיר הם אוצר אמיתי. הם לא מכבידים על החלל, הם לא בולטים, אלא אם כן מבליטים אותם במיוחד, ואיתם החדר מקבל מיד מראה של בית נעים ונוח. מדפים מעוצבים הם פתרון משתלם ומוצלח לארגון שטח לא מנוצל לאחסון. כאשר מדפים בעלי עיצובים ארגונומיים וקומפקטיים יכולים להפוך לגולת הכותרת האמיתית של עיצוב הפנים שלכם, והם מתאימים לשימוש ממש בכל חדר בבית.

קרדיט
https://www.magic-moments.co.il

מדפים מעוצבים בחדרים השונים של הבית

על המדפים בחדר האמבטיה יש שמפו, מרכך ועוד הרבה שפופרות, צנצנות ובקבוקים, משמשים אותנו בתהליכי ההיגיינה היומית שלנו. בחדר האמבטיה מומלץ להשתמש במדפי מתכת בעלי שכבת הגנה מפני הקורוזיה. ניתן לעצב אותם בכל גודל, רוחב וצורה שרק תרצו. המדפים הרחבים יותר מקלים על אחסון המגבות, ואילו מדף צר עליו אפשר להניח את דברי הקוסמטיקה, בהחלט יבליט את נוכחותן של מראות מעוצבות בחדר האמבטיה. הנוחות ברורה – לא נשארים כתמים רטובים על דלתות הארונות, שכן כל מה שצריך נמצא בהישג יד.

הנוחות בשימוש של מדפים מעוצבים במטבח היא יותר מברורה. יותר נוח לאחסון ולהוריד  מהמדפים צנצנות של תבלינים, קפה, תה ודגנים מאשר לצלול אחריהם לארון בכל פעם. אתם יכולים להשתמש במדפי קיר בעיצוב פנים המטבח שלכם עבור גידול צמחי תבלינים או להצגת כלים יפים. כמו כן, מטבח הוא חדר עמוס באביזרים וכלים מכל סוג וגודל. בחלל הזה תמיד יש מחסור בשטחי אחסון. מדפי פינה או מדפים המותקנים בקירות ריקים מאפשרים לכם לרכוש מקומות אחסון נוספים ובכך להוריד את העומס מארונות המטבח.

מדפים מעוצבים צמודי קיר לחדר ילדים הם פתרון מצוין לארגון ושמירה על הסדר. יותר נוח לסדר ולהנגיש צעצועים, ספרים, משחקי קופסא ועוד דברים מהמדפים מאשר מהארון. התנאי היחיד הוא שהמדפים חייבים להיות חזקים, וההידוק לקיר חייב להיות אמין, כדי לשמור על בטיחות מקסימאלית בחדר.

חדר השינה הוא המקום בו הפרטים יוצרים אווירה. אגרטל יפהפה, מנורת ארומה, נר, ספרים, עציץ, חפצים סנטימנטליים שונים וכמובן תצלומים. בחדר השינה מדפים מעוצבים הם חובה. בעזרת המדפים תוכלו ליצור את העיצוב הייחודי שלכם בחדר ולהעניק לו קצת מהקסם שלכם.

עצם המטרה של החדר מעוררת את הרעיון לשמו יותקנו המדפים. הדבר המוכר ביותר עבור ספרייה הוא מדפי ספרים צמודי קיר. אבל עליהם ניתן יכול לשים לא רק ספרים, דברי אספנות שונים.

מדפי קיר בסלון יכולים להיות מותאמים לכל דבר. העיקר שיהיו יפים, ולא מכבידים. בנוסף, מדפים יכולים להדגיש אלמנטים עיצוביים נוספים בחדר שיוסיפו לחן והיופי של החלל. כפי שניתן לראות, לכל חלל בבית יש את המדפים המתאימים לו, אשר רק בנוכחותם בחדר ישפרו את הנראות הכללית, יורידו מהעומס ויתרמו רבות לסגנון העיצוב. בקטלוג העשיר של ‘מגיק מומנט’ תוכלו למצוא מגוון סוגי מדפים מעוצבים אשר יתאימו לכם לכל מטרה ולכל חדר בבית.