Site icon מקומונט גבעת שמואל

מהו מטבח לבן ולמה הוא מבוקש כל כך?

רוצים לעצב מחדש את המטבח שלכם? נכנסים לדירה חדשה וצריכים לתכנן את המטבח? אם כן, מאמר זה הוא בדיוק בשבילכם! כאן נסביר מהו מטבח לבן ולמה כדאי גם לכם ליהנות ממנו ומהייחודיות שלו.

למה בכלל חשוב לשים דגש על המטבח?

אם בעבר המטבח היה החלק הזה בבית, שנכנסים אליו רק כדי לבשל והוא היה שייך כמעט רק לאם הבית, היום הוא כבר ממש לא כזה! כיום, המטבח הוא גם מקום כדי לאכול, להעביר זמן איכות זוגי או משפחתי, לארח ולמעשה, כל דבר אחר שעושה טוב על הלב של בני הבית. זוהי סיבה אחת כדי לשים דגש על המטבח והסיבה החשובה הנוספת היא, שלמרות הכל, עדיין מדובר על חלק מאוד פונקציונלי בבית ולכן עליו להיות מתוכנן היטב, על מנת שהוא יוכל לשרת את בני הבית באופן מיטבי.

מהו מטבח לבן?

מטבח לבן הוא מטבח בסגנון עיצובי חדשני כשמה שהכי מאפיין אותו הוא הצבע הלבן המקיף אותו. יש שיגידו, שלבן הוא לא בדיוק צבע שמתאים למטבח. הרי מדובר על החלל שבו מבשלים ולכן יש סבירות מאוד גבוהה שיתלכלך! יחד עם זאת חשוב לזכור, שאם המטבח מתוכנן כמו שצריך, אין סיבה שהוא לא ישמור על היופי שלו.

למה דווקא לבן?

הצבע הלבן הוא לא סתם צבע. למעשה, למרות מה שכולם חושבים, הלבן הוא בכלל לא צבע! מה שכולנו מכירים בתור הצבע הלבן הוא שילוב של כל הצבעים ביחד וזה רק אחד מהדברים שכל כך מיוחדים בו. כמו כן, מדובר על סמל של ממש! סמל של טוהר, של ניקיון ואפילו של קדושה. אז כשהמטבח לבן, יש תחושה של אוכל נקי ורק מעצם השהייה במטבח ודאי יתעורר לכם התיאבון.

מאפיין חשוב נוסף

בכל תקופה כזו או אחרת מתחלפת אופנה והדבר לא נכון רק לגבי בגדים, אלא גם לגבי כל מה שקשור לבית, כולל המטבח כמובן! הבעיה היא, שאף אחד מאתנו לא מחליף מטבח בכל פעם שהאופנה מתחלפת ואז אנחנו נשארים עם מטבח לא עדכני. ובכן, זהו אחד היתרונות הבולטים של מטבח לבן, מפני שהצבע הלבן, שכאמור – הוא לא באמת צבע, תמיד יישאר עדכני ואופנתי גם במטבח וגם מחוץ לו!

מה עוד חשוב?

רגע לפני שאתם רצים להזמין לעצמכם מטבח לבן חשוב לזכור, שלא רק היופי של המטבח חשוב, אלא גם הפונקציונליות שלו. היות שכך, גם אם אתם מוצאים מטבח מדהים ביופיו, חשוב שתעצרו רגע ותבדקו עד כמה הוא מתאים לצרכים שלכם מבחינת יכולת אחסון, נוחות וזמינות של כלי המטבח ומכשירי החשמל השונים ועד כמה יהיה לכם נוח להשתמש בו באופן יום יומי.