Site icon מקומונט גבעת שמואל

מהיום גבעת-שמואל גם בפייסבוק ובטוויטר: לא תעשו לנו לייק ? לא תצייצו לנו?

החל משבוע שעבר וכחלק ממדיניות העירייה להתחדש ולחדש ולהיות גוף דינאמי וחדשני מבחינה טכנולוגית, השיקה העירייה את עמודי הפייסבוק והטוויטר שלה ונחשו מה? תוך יומיים נרשמו כ 100 חברים! מסתבר שיש רשויות מקומיות, אם כי לא הרבה, ששמות פעמיהם לקדמה הטכנולוגית ומציעות לתושביהן מידע זמין ועדכני, גבעת-שמואל בהחלט ביניהן.

במקביל לכך החלה השבוע העירייה גם בשירות דיוור ישיר לתושב. שירות זה הינו המשך ישיר להקמתו של אתר האינטרנט החדש של העירייה בשנה החולפת וחלק ממדיניות השיתוף שמקדמת העירייה.

הדיוור הישיר לתושב יכלול בין השאר את חדשות העיר והעירייה , מידע כללי, אירועים ופעילויות בעיר, קישורים רלוונטיים וכדומה ויהווה נדבך נוסף שיאפשר לתושב ליהנות ממידע נגיש וזמין בלחיצת כפתור. ראש העיר יוסי ברודני:” הופעתנו, החל מהשבוע האחרון בפייסבוק ובטוויטר וכן שירותי הדיוור הישיר , עולים בקנה אחד עם הצעדים האופרטיביים שאנו עושים להפיכת העירייה לגוף דינמי וחדשני מבחינה טכנולוגית ועם מדיניותנו להמשיך ולשפר בכל התחומים כולל הצעת שירותים חדשניים ומידע ” ONLINE..

בעירייה מדווחים כי את כל הפרטים כולל הצטרפות לשירות הדיוור הישיר ולמועדון הפייסבוק והטוויטר, תמצאו באתר האינטרנט העירוני.

אשטון קוצ’ר – מאחורייך…..