Site icon מקומונט גבעת שמואל

מהי תאורה מעוצבת לבית וכיצד מומלץ לבחור אותה

המודעות בקרב הציבור הרחב לתחומים שונים בעולם העיצוב בכלל ועיצוב פנים בפרט היא כיום גבוהה יותר באופן משמעותי בהשוואה לעבר. בעיקר בקרב האוכלוסייה הצעירה יחסית (רווקים/רווקות, משפחות צעירות וכו’) קיימת כיום מודעות רבה לתחומים רבים אשר בעבר הייתה קיימת בעיקר בקרב בעלי המקצוע והמעצבים אשר עסקו בתחומים אלו.

דוגמה טובה לכך היא תחום התאורה לבית, וספציפית תאורה מעוצבת. מהי בעצם תאורה מעוצבת לבית וכיצד מומלץ למצוא ולבחור את גופי התאורה המעוצבים והמנורות הייחודיות אשר יתאימו בצורה הטובה ביותר לבית או לדירה שלנו?

תאורה מעוצבת עבור כל אזור בבית

עולם גופי התאורה התפתח באופן משמעותי וניכר בעשורים האחרונים, ובכללו גם התחום של גופי תאורה מעוצבים. כיום, ניתן למצוא מנורות וגופי תאורה מעוצבים עבור כל אחד מחלקי הבית – לא רק מנורות לסלון כמו שהיה בעבר, אלא גם גופי תאורה למטבח, תאורה לחדרי שינה או ילדים ואפילו תאורת חוץ וגינה. בתחום פועלים כיום מעצבים בעלי מוניטין עולמי המוכרים ביותר בעולם העיצוב, ומדי שנה יוצאות קולקציות חדשות של מעצבים שכאלו הכוללות מבחר נרחב וחדש של גופי תאורה מעוצבים לבית ולמשרד.

לכן היום, בניגוד לעבר, האופן בו אנו מעצבים את הבית שלנו בא לכדי ביטוי גם בגופי התאורה בהם אנו משתמשים, בכל אחד מאזורי הבית. כיום, גם את המרפסת או אפילו השירותים וחדר הרחצה ניתן לעצב במגוון דרכים שונות, ובחירת תאורה מעוצבת משחקת חלק מרכזי בעיצוב זה.

מבחר עצום וייעוץ מקצועי – בחירת תאורה מעוצבת המתאימה עבור הבית שלנו

אם כן, כיצד מומלץ לבחור תאורה מעוצבת לבית שלנו? מאחר וכל בית נבדל מבתים

תאורה מעוצבת לבית. תמונה: pixabay

אחרים באלף ואחד פרטים שונים, ומכיוון והטעמים וההעדפות של כולנו מעט שונים וייחודיים, כיצד נוכל לוודא כי אנו רוכשים בקיאות מספקת במתרחש בעולם התאורה כיום על מנת להבטיח התאמה אופטימאלית של גופי התאורה המעוצבים ספציפית עבור הבית שלנו?

ובכן, פתרון ראשון ומתבקש הוא סקירה כללית של אינספור גופי התאורה והמנורות המעוצבות המוצעים כיום למכירה. חלק ניכר מסקירה זו ניתן לבצע בלי לצאת מהבית, דרך הקטלוגים האינטרנטיים של חנויות התאורה הגדולות והמובילות בארץ. אינספור עיצובים ודגמים שונים מוצעים כולם לתצוגה באתרי החנויות הללו, ושווה להקדיש כמה שעות טובות על מנת לסקור כמה שיותר מהם.

פתרון נוסף ומתבקש אף יותר הוא התייעצות עם אנשי מקצוע. אלו יכולים להיות אנשי מקצוע המגיעים מעולם התאורה (דוגמת אנשי המכירות והייעוץ של חנויות התאורה הגדולות), מעצבי פנים, אדריכלים וכו’. הם יוכלו לבחון את המאפיינים הייחודיים של הבית שלכם ולסייע לכם להתאים גופי תאורה מעוצבים לסגנון הקיים בבית (או לסגנון הרצוי), כמו גם לטעם הייחודי שלכם. התייעצות עם אנשי מקצוע היא הדרך הבטוחה ביותר להבטיח כי אתם נשארים “עם האצבע על הדופק” בכל הנוגע להתפתחויות החדשות והאחרונות בעולם התאורה, כמו גם כי אתם נעזרים בעין מקצועית ומנוסה על מנת לבנות את מערך התאורה של הבית/דירה שלכם.

היכנסו לקטלוג המנורות של קרני תכלת, כאן