Site icon מקומונט גבעת שמואל

מהן המתנות הפופולאריות ביותר למתגייסים הטריים?

חודשי הקיץ בעבור לא מעט משפחות הם עונת הגיוס של הילד או הילדה לצבא. כאשר הבן, הבת, החבר או קרוב המשפחה עומדים בפני חודשים הרחק מהבית – מתנת הגיוס הפכה לחלק בלתי נפרד מטקס הפרידה. אז מה קונים יותר- מתנות סמליות או פרקטיות? ואיזה ספר מתנה מקבלים המתגייסים במקום הראשון?

החל מחייל המודיעין, דרך חיל הלוגיסטיקה ועד לחיל השריון, החל מתצפיתניות, דרך לוחמות ההגנה האווירית ועד לחיל ההנדסה הקרבית: בחודשים הקרובים עשרות יחידות צה”ליות מגייסות את המחזור הצעיר לשורותיהן, ומה מעניקים לצעירים שעומדים לפני שנתיים או שלוש הרחק מהבית?

“חמשת הקטגוריות הבולטות ביותר למתנות גיוס בשנים האחרונות הן שעונים, אולרים סכינים וערכות הישרדות, מכונות גילוח, תליוני כסף וגאדג’טים שמשפרים את תנאי השירות כמו מטענים ניידים או רמקולים”, מרחיב טל רז מבעלי רשת המתנות ג’נטלמן.

עם עונת המתגייסים משיקה הרשת קולקציה עשירה של מתנות גיוס – במגוון רחב של מחירים. בין הפריטים בקולקציה סדרת פנסים רחבה בשלל וריאציות: פנס ראש, פנס משולב שוקר, כחלק מסט עם אולר מאובזר, או לד לנסר K3 קטן ועוצמתי במיוחד. שעוני יד ג’י שוק במגוון דגמים להם ניתן להוסיף חריטה אישית עם מילים רבות משמעות שיעצימו את החייל או החיילת בדרכם החדשה, סדרת אולרי לדרמן עד 21 כלים, סדרת משקפות ראיה מקצועיות של טסקו, מכונת גילוח לראש או לזקן, מכונת אספרסו ניידת ללא חיבור לחשמל, וקולקציה רחבה של מצתי זיפו בשילוב סמלי יחידות שונות (נח”ל, צנחנים, חייל האוויר ועוד).

ג’נטלמן_מארז מתנה מעץ עם מחברת ועט_מחיר 169 שח_קרדיט צילום יחצ

“לצד מתנות בעלות אופי פרקטי יותר – שמשמשות את החיילים הצעירים ביום יום של שירותם הצבאי, בשנים האחרונות אנו רואים עליה בביקוש למתנות סנטימנטליות, רוחניות ואף הומוריסטיות, שמורידות קצת את המתח והלחץ ממעמד הגיוס הצבאי”, מרחיב רז.

תחת המתנות הסנטימנטליות מציעה קולקציית הרשת שרשראות כסף עם תליוני ברכת: “שמע ישראל”, או “יברכך השם וישמרך”, כרטיסי ברכה מרגשים ומחברות מעוצבות בכריכה קשה ללילות, כאשר הטלפונים בתיק לאחר שעת הת”ש ואין עם מי לדבר – זמן מושלם לכתוב ביומן על חוויות היום שהיה.

למי שמחפש מתנות שמעלות חיוך, מציעה קולקציית המתגייסים גם סינרי מטבח עם גוף חייל או חיילת סקסיים, פסלונים ומעמד כרטיסי ביקור משולבי קריקטורות ומצתי זיפו בשילוב הסיסמה: “קרבי זה הכי אחי”.