Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה גורם למגשי פירות להיות הטרנד הכי חם?

יש כל כך הרבה חידושים מעניינים שנכנסים למרחב הציבורי במדינת ישראל. אנחנו פוגשים אותם ברשתות החברתיות ברחוב באירועים חברתיים ובעצם בכל מקום שבו אנשים משקיעים מחשבה ביצירת סביבה חברתית טובה הרבה יותר. אבל, אם יש טרנד אחד שכובש את ליבם של הישראלים בשנים האחרונות בוודאי שמדובר על הרכישה של מגשי פירות לכל אירוע חברתי. החל מימי הולדת של קרוב המשפחה האהובים וכלה באירועים עסקיים רשמיים, ניתן להתאים את מגשי הפירות לכל מטרה וכך לייצר את החוויה שאתם רוצים לייצר.

מגשי פירות – המרענן הרשמי של הקיץ הישראלי

מגשי פירות הפכו להיות חלק בלתי נפרד עם אירועי הקיץ הגדולים של מדינת ישראל. יש לכך כמה וכמה סיבות אבל בראש ובראשונה עומד הצורך למצוא פתרונות מרעננים לטובת אירועים רבי משתתפים. שאתם מפיקים אירוע חתונה על החוף או אירוע חברה במטה, אתם יכולים לייצר הפסקה מרעננת בערב עמוס, על בסיס מגשי פירות שנכנסים לעולם בדיוק ברגע הנכון. ואם אתם מצליחים לתכנן את האירוע בצורה ממש מדויקת, הפירות יהיו קרים (ואפילו קפואים), מה שאומר שהאורחים שלכם יוכלו להנות מהם לאורך כל הערב. במקביל, היתרון הבולט הנוסף של מגשי פירות לאירועים הוא האפשרות לבחור בקינוח קצת יותר בריא, שיכול לאפשר גם לאורחים שרוצים לשמור על הגזרה, לאכול בלי להרגיש רע עם עצמם.

תמונה: יח”צ

כל מה שאתם הכי אוהבים במגש יחיד ומיוחד

היופי של בחירה בקינוח כל-כך מודולרי הוא האפשרות להתאים את הסגנון של מגשי הפירות לעונות השנה ולפי רות שזמינים היום בשווקים של ישראל. לאירועים שמתרחשים במהלך עונת הקיץ תוכלו להציע שילוב של פירות העונה כמו אבטיח מלון ומנגו. בעוד שבמהלך עונת החורף ניתן להשתמש בפירות מיובאים כמו אננס או פסיפלורה וכך ליצור מגש עם ניחוח טרופי יותר. כך או כך, הבחירה נמצאת תמיד בידיים שלכם וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לאנשי מקצוע שמסוגלים לבנות בשבילכם את המוצר המושלם, מבלי לחרוג מדרישות התקציב של האירוע כולו.